Zo 15/08/2010 Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Chris69
Mountainbiker

Post by Chris69 »

Net zoals vorig jaar, toffe toer.
Volgend jaar rij ik 2 keer dat eerste deel. Misschien omdat onze militaire bere zijn dat er geen warm water was in de douchen, maar dat vond ik toch wat koud.
Al met al, die koude douch zal mij ook volgend jaar niet thuis houden van deze toertocht.
Bedankt mannen.
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

jelle81 wrote: Dan krijg mijne maat een aanval en daar stonden we in het militair domein. Geen GSM nummer van de organisatie
Dus 1 groot minpunt: Zet op uw documenten een GSM nummer voor noodgevallen.
Ik heb de MUG zien rijden tot op de brug van het kanaal, en daar draaiden ze terug, het leek wel dat ze de weg kwijt waren, misschien moesten ze toen nog naar het bos terug rijden, hopelijk is alles goed met je maat.
Verder was de toertocht prima, nog 1 klein minpuntje: bij de inschrijving (rond 9 u) stond er een zeer lange file,en aan de inschrijving voor de wegtouristen stond geen kat, , ik heb wegtouristen zien verder rijden zonder inschrijving omdat de file te lang was, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

idd, rond 9 was er idd veel volk bij de inschrijving,
ook vond ik precies de fietsenstallig wat ongeorganiseerd was( aangezien ze niet wisten waarze mijn fiets gezet hadden dus moest ik hem zelf zoeken),
voor de rest isda altijd fijn rijden in militair domein, wel veel los zand daardoor ge bijna niet vooruitkwam op de klimmetjes, dus ookwel veel file int eerste deel gehad,
ook nog een groepje dames die denk ik de weg kwijt waren, hoop voor hun da ze toch nog zijn aangekomen :P
de bevoorrading was goed, niet al te overdreven. na de bevoorrading kon je meteen kiezen tussen 45 en 29 ikzelf vond de 45 na de bevoorrading het een beetje tegenvallen, mss omdat men benen niet meer meewouden, of door de harde wind op de veldwegen...

volgend jaar kom ik zeker weer
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

Na een trouwfeest van een goeie maat (half 4 in't bedje) afgezakt met het vrouwke tegen 10.30u om aan de toer te beginnen.
Kei schoon stuk daar op't militair domein :drunk: schoon Single'tjes!! Mijn vrouwke vond het wel zwaar met het los zand maar fun had ze wel.
Omdat we zo laat vertrokken waren misschien 5 man tegengekomen, zalig gewoon :drunk: Toen we dan begonnen aan de toer buiten het militair domein was het file van de auto's van diegene die de toer al hadden gereden. Dus laat vertrekken heeft dan toch nog een voordeel : nergens file :lol:
Het tweede stuk was inderdaad niet zo uitdagend en mooi als het eerste maar ze hebben het beste uit de streek gehaald denk ik.
Bij de aankomst was het vrouwke pert-total maar ze had een leuke voormiddag gehad en dat was uiteindelijk de bedoeling.
Merci aan de organisatie en volgend jaar komen we terug dat is genoteerd!
Enig minpuntje was inderdaad het afwezig zijn van een noodnummer, misschien iets om volgend jaar mee rekening te houden.
CU
aanklamper
Mountainbiker

Post by aanklamper »

al 18 km in de benen tot aan de inschrijving, maar toch al kunnen vertrekken voor 8 uur samen met 2 makkers. het 1ste deel in het kamp is elke keer weer genieten van natuur en single-tracks =D> en de opeenvolging van bergjes en technische stukjes maakt het best wel zwaar. #-o na het kamp, en ietsje later de break , kon de snelheid wat opgetrokken worden, al was er toch nog een lange strook mulle zand waar ik danig in het rood moest. samen met de kms naar huis toch een dikke 80 gedaan. :wink: zeker omwille van het kamp is deze tocht een echte aanrader. =D>
Post Reply