Stukje afgesneden, dan?El Perro Diablo wrote:Ondanks grandioos fout rijden, toch 3de op de 80km...en gij???Remmenlos wrote:Denk het toch niet zo !!!!(vertrek vroeg zondag en kijk goed als een groen 29" uw voorbijrost!!! )
29" eh...
Bataille Des Ardennes
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik rijd normaal geen marathons, mor zo'n 29", da's echt een marathanmonster jah....nie nodig van af te snijden, heb 8km méér gereden zelfs...afsnijden.....die 80km, 'k dacht dat da de kidstoer was!!! 
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
ProficiatEl Perro Diablo wrote:Ondanks grandioos fout rijden, toch 3de op de 80km...en gij???Remmenlos wrote:Denk het toch niet zo !!!!(vertrek vroeg zondag en kijk goed als een groen 29" uw voorbijrost!!! )
29" eh...
-
anho
- Mountainbiker
De Bataille heeft zijn naam weer eer aangedaan. Na 5 jaar weer terug in Gomzé en ik ben zeer tevreden. Voor 8 euro krijg je een top organisatie, een prachtige tocht, 5(!) ravita's en een super sfeer. Geen drukte op de trails en natuurlijk lekker afzien.
Iets meer technische stukken had van mij ook gemogen, maar ik wil de organisatie feliciteren met hun prestatie!
Iets meer technische stukken had van mij ook gemogen, maar ik wil de organisatie feliciteren met hun prestatie!
-
rabbitkiller
- Mountainbiker
Post by rabbitkiller »
terug thuis van bewogen rit!rustig gereden vandaag met mijne maat voor zijn eerste marathon,wel record gebroken van platte banden,5stuks te wijten aan slechte velg.had de indruk dat er meer asfalt in zat tegen voorgaande jaren maar ondanks de vettigheid toch geamuseerd,pijlen en bevoorrading perfect !
- Kapelaan Hamman
- Mountainbiker
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Kapelaan Hamman wrote:welke mens staat nu bij de douches na afloop zijn kloten te tellen?
Lance Armstrong?Nice Job PerroEl Perro Diablo wrote:Ondanks grandioos fout rijden, toch 3de op de 80km...en gij???Remmenlos wrote:Denk het toch niet zo !!!!(vertrek vroeg zondag en kijk goed als een groen 29" uw voorbijrost!!! )
29" eh...