Als je tussen de lijnen leest en luistert is men toch niet echt verbaasd over wat er gebeurd is met Paulissen.
Jammer, maar helaas.
Roel Paulissen betrapt en stopt ermee
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- MaC'Red
- Mountainbiker
allez ik was ook effe geschrokken als ik het zonet las op hln.be. Ik begon Roel net wat te aanvaarden als biker na de Fluppe. Allez niet dat ik Roel een slechte biker vind hé maar het is gewoon een heel andere mentaliteit.
elke belgische TOP mountainbiker hebben we nu nog meedraaien ??? Sven rijdt niet eens alle WB mee
MaC'Red
elke belgische TOP mountainbiker hebben we nu nog meedraaien ??? Sven rijdt niet eens alle WB mee
MaC'Red
Iemand die nog nooit betrapt is, zeker?Dacuba wrote:Pfffff![]()
![]()
![]()
3x rade wie nu belgisch kampioen mtb wordt...
Wat Roel betreft, dit lijkt me echt een productje dat je in niet zo kosjere voedingssupplementen zou terugvinden.
Call me naive, maar ik betwijfel dat hij dit echt met opzet heeft genomen. ´t Is geen Epo hé.
- Motorbiker
- Mountainbiker
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik vertrouw niemand nog (is al een tijdje zo hoor). Enkel van mezelf kan ik zeggen dat ik 100% clean ben...Punt aan de lijn.
- JanMan
- Mountainbiker
Het product dat Roel genomen heeft is gekend als een product dat de testosteronspiegel verhoogt waardoor er een snellere spieropbouw en recuperatie mogelijk is. In de bodybuilding wereld is dit product zeer bekend.
Of we te maken hebben met een vervuild voedingssupplement of iets in die trend kan je zo goed als uitsluiten. Mijn vriendin, die apotheker is vertelt me dat de werkzame (de verboden) stof niet verwerkt wordt bij bijvoorbeeld een apotheker, enkel de farmaceutische reuzen verwerken deze stof. Dus of er sprake is van een vervuiling is volgens mij wel heel klein.
Daarnaast spreekt men steeds van een 'minieme' hoeveelheid. Wat men hier probeert goed te praten vraag ik me telkens af. De echte reden waarom er sprake is van een minieme hoeveelheid verboden middel zijn de uitgekiende programma's waarbij er telkens een minieme hoeveelheid ingespoten wordt waardoor het maar slechts enkele dagen (soms zelfs maar enkele uren) zichtbaar is bij een dopingtest.
In ieder geval 'he played, he lost'.
Of we te maken hebben met een vervuild voedingssupplement of iets in die trend kan je zo goed als uitsluiten. Mijn vriendin, die apotheker is vertelt me dat de werkzame (de verboden) stof niet verwerkt wordt bij bijvoorbeeld een apotheker, enkel de farmaceutische reuzen verwerken deze stof. Dus of er sprake is van een vervuiling is volgens mij wel heel klein.
Daarnaast spreekt men steeds van een 'minieme' hoeveelheid. Wat men hier probeert goed te praten vraag ik me telkens af. De echte reden waarom er sprake is van een minieme hoeveelheid verboden middel zijn de uitgekiende programma's waarbij er telkens een minieme hoeveelheid ingespoten wordt waardoor het maar slechts enkele dagen (soms zelfs maar enkele uren) zichtbaar is bij een dopingtest.
In ieder geval 'he played, he lost'.
Dat vind ik nu doodnormaal ze anders kan je gewoon niet meer mee alleen altijd die reacties van andere renners gewoon schandalig zij nemen zogezegd niks . Wel weer een klap voor het mtb in belgie eerst houffa weg nu dit en dan een slecht belijd van de bond .Toch vind ik zoals bij phillip dat ze ons echt mtb hebben laten zien en zal dat alleen herinneren .
gegokt en verloren, jammer, hij liet prachtige dingen zien (wereldkampioen marathon schat ik nog altijd een pak hoger in dan xc).
Vrees een beetje dat het schering en inslag is bij renners. Wel jammer dat ze nooit naar buiten komen met de testresultaten van bv sjotters of tennissers.
Soit, exit Roel, hoewel ik altijd veel bewondering voor hem gehad heb.
Maarrrrr, stel dat hij na schorsing terugkomt..krijgt hij dan ook een feestje?
Vrees een beetje dat het schering en inslag is bij renners. Wel jammer dat ze nooit naar buiten komen met de testresultaten van bv sjotters of tennissers.
Soit, exit Roel, hoewel ik altijd veel bewondering voor hem gehad heb.
Maarrrrr, stel dat hij na schorsing terugkomt..krijgt hij dan ook een feestje?