17-18/07 BK Malmedy 4X / DH / XCO / TRIAL

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Coi wrote:Belgisch kampioen, Kevin van Hoovels! Sraffe kerel!
staan de uitslagen al ergens online ? Hoeveelste was Jimmy Tielens ?
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

Dingeske wrote:
buffel wrote:dikke nek nys heeft op gva al gezegd dat zen overwinning nu minder zoet smaakt. Ik hoop da hij morgen met zen belachelijke smoel op nen boom rijd!
Dan heb je geluk gehad. Sportieve uitspraak :roll:
Idd, als het dan al zonder dt-fouten zou zijn... :lol:
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Vind erg voor sven maar rechtblijven hoort erbij . Het is gewoon een terechte winnaar proficiat voor kevin en aan de belgische bond die zijn ook mooi op hun plek gezet geen ek schandalig en kevin antwoord met de benen .Ben zeker dat daar nog veel meer inzit michien eens zoeken naar een grote ploeg zoals rudi van houts .
robin
Mountainbiker

Post by robin »

wat had ik gezegd !!!

KEVIN nr 1 !!!!!!
Den EffiSten
Mountainbiker

Post by Den EffiSten »

Kevin is goe bezig.
Hij rijdt zich nu al regelmatig in de kijker. Als dat zo verder gaat wordt het nog een vedette.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Kwam in St-Vith al goed voor de dag. De niet-selectie voor het EK was dan ook onbegrijpelijk...
Heeft vandaag een goede en verstandige race gereden! Knap! En idd, rechtblijven en materiaalpech horen er nu eenmaal bij...

Iemand een idee wat er met Joris Masaer is gebeurd? Kwam een ronde of 2 voor het einde niet meer door (ik stond aan post 4, afdaling na de startklim)...
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Joris heeft uitgereden hoor, denk 5e of 6e.
Ikzelf had niet zo'n superdag en werd 22e.

Maar proficiat aan de Kevin!!!

....gan sebiet eene... drinken op zijn kosten in de Knoet se....., ma ni te laat want moet om 4u uit men beddeke om te gaan werken....
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Oesje, stond ik daar dan zo te slapen?
buffel
Mountainbiker

Post by buffel »

Dingeske wrote:
buffel wrote:dikke nek nys heeft op gva al gezegd dat zen overwinning nu minder zoet smaakt. Ik hoop da hij morgen met zen belachelijke smoel op nen boom rijdt!
Dan heb je geluk gehad. Sportieve uitspraak :roll:
mss niet sportief maar ik kan er gewoon niet tegen da em zoiets zegt over een discipline waarin hij nog niks bewezen heeft
dennis dm
Mountainbiker

Post by dennis dm »

Het Belgisch Kampioenschap mountainbike in Malmedy was een succes voor de ‘echte’ mountainbiker. Het parcours was een mooie mix van vele technische en fysieke uitdagingen. Voor verschillende bikers was het gewoon te moeilijk of te gevaarlijk om te starten. Sommigen die toch de start namen werden geconfronteerd met hun minder sterke kanten. Wel, dan is het nu de moment om aan je tekorten te werken.
Dinsdag zal MTBclinics.be op het BK-parcours een ADVANCED Clinic geven. Er zijn al enkele renners ingeschreven maar er kunnen nog, last-minute, 3 bikers aansluiten.
Als extra motivator komt GT-cycles met hun mountainbikes om ze uitgebreid te laten testen. Wie nog wil aansluiten neemt best telefonisch contact op met MTBclinics.be op +32/497.373.509 of stuurt een mail naar
kris.hertsens@MTBclinics.be.
Post Reply