fidea averbode

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Niemand die komt opdagen?
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ja houffa (echt mtb) schaffe ze dan af de uci en dit vinde ze dan wel goed. Prutsers.
sn42
Mountainbiker

Post by sn42 »

Dacuba wrote:Eerst zei hij:

we kunnen mischien met zen allen nen toertocht gaan doen en daar een wedstrijdje houden zoals er vele doen. Geef mij dan averbode maar ,beter dit dan niks.
en nu is hij van gedacht veranderd, vandaar: zo zie je maar weer...
ben hier verleden jaar ook gaan rijden en toen was te doen maar nu moet ik mijn mening herbekijken
sn42
Mountainbiker

Post by sn42 »

Wouter wrote:De meesten zijn het er hier wel over eens dat wedstrijden zoals Averbode deze sport absoluut geen goed doen. Vorig jaar werd er ook volop kritiek gegeven op het parcours, maar de heren van Golazo hebben daar blijkbaar geen oren naar... Dit jaar doen ze het gewoon opnieuw!

Dan vraag ik mij af: wat kunnen we wél doen om een krachtig signaal te geven, om hen te zeggen: zo kan het niet verder? Ik zou zeggen: geen woorden maar daden, maar wélke daden dan?
maar wélke daden dan,niet inschrijven wel vertrekken maar geen wedstrijd van maken en gewoon in groep rijden.
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

Ivanhoe el biker loco wrote:Ja houffa (echt mtb) schaffe ze dan af de uci en dit vinde ze dan wel goed. Prutsers.
JA WAAROM DENK JE
MOETEN WE ER EEN TEKENINGTJE VAN MAKEN

ZE ZIJN HIER AL JAREN ZO BEZIG KAN ER BOEKEN VAN SCHRIJVEN

JA PRUTSERS :evil: :evil:

EN WAT KUN JE ERAAN DOEN ?

BLIJF THUIS OF GA NAAR BUITENLAND RIJDEN , daar krijg je nog respect voor wat je voor je sport doet.
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Wouter wrote:De meesten zijn het er hier wel over eens dat wedstrijden zoals Averbode deze sport absoluut geen goed doen. Vorig jaar werd er ook volop kritiek gegeven op het parcours, maar de heren van Golazo hebben daar blijkbaar geen oren naar... Dit jaar doen ze het gewoon opnieuw!

Dan vraag ik mij af: wat kunnen we wél doen om een krachtig signaal te geven, om hen te zeggen: zo kan het niet verder? Ik zou zeggen: geen woorden maar daden, maar wélke daden dan?
Massaal thuisblijven!
fillebiker
Mountainbiker

Post by fillebiker »

idd Massaal thuisblijve is enige optie!
as die manne van golazo nie an hun geld kome stoppe ze der wel mee!
das toch et enige waar ze op uit zen!
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

maar het gaat toch nooit lukken om massaal thuis te blijven, zeker niet als sven nys en absalon gaat rijden, er gaat altijd volk op afkomen, altijd
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

idd, en als ik mee geen volk thuis zou zitten zou ik ook gaan kijken.
Vin het parkoer ook maar niks, maar is maar 10km van men deur en dus een kans om al da mtbgeweld eens dicht bij huis te zien
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

bosse wrote:maar het gaat toch nooit lukken om massaal thuis te blijven, zeker niet als sven nys en absalon gaat rijden, er gaat altijd volk op afkomen, altijd
das waar massaal nie komen ga nie lukken zijn er altijd die er belangen bij hebben om te rijden messchien door verplichting sponser enz......
en supporters gaan ook komen om de grote mannen bezig te zien.
wij als xc bikers zijn maar een kleine groep in deze wereld met goeie bedoelingen voor onze sport.
Maar lang gaat niet duren ze de boot gaan ze in , zoals er al in de jaren al zoveel mooie evenementen naar de maan zijn gegaan.
Tis jammer voor onze sport voor mensen die het met hart en ziel doen en voor de liefde voor de mtb .
:cry:
Hoe minder er komen tis toch messchien een signaal naar de sport toe.

Vraag me af wat volgend ga zijn dat ze gaan uitvinden RED BULL MTB IN Kemzeke
Post Reply