Za 12/06/2010 Gullegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Feysie
Mountainbiker

Post by Feysie »

spiermassa wrote:ewel de berm omhoog en weer omlaag...volgende berm omhoog...enz de ene wat hoger dan den andere.Inderdaad eens blij de bermen eens droog te kunnen berijden.Stuk bos voort vliegpleine was ook tof en vele nieuwe stukken bereden.
Ik heb de tocht niet gereden maar ik denk dat ik nu weet wat je bedoelt. 't Zijn waarschijnlijk die bermen in de buurt van het containerpark van Gullegem?
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

blackie wrote:Turfke, wilde niet meer met mij meerijden?

Gisteren de 40 km met 't vrouwke afgebold en vandaag de volle 63 met nen moat.
Gisteren van thuis tot thuis 50 km gereden maar vandaag slechts 65 daar het parcour op 500 meter van mijn deur voorbijkwam :oops:

Aja, da vervelend stuk langs de grote baan en dan tot over de brug waar we terug de kleinere wegen opzochten was slechts 3,5 km lang dus al bij al... :wink:

Ik weet wie deze rit organiseerd en tis niet zijn enige rit. Telkens is de rit anders en toch verrassend. Tis geen echt MTB streek maar voor mij een thuismatch die ik wil doen.
Deed wel deugd om ook eens de bermkes omgekeerd en droog te doen.

Het ergste voor mij was ergens op de 65 km toen we een binnenwegelke hadden en plots links moesten.
Volle galloo indraaien en bleek dat een gracht te zijn.....ik ben er door geraakt :oops: hartslag redelijk hoog 8)

Tot de volgende.

Blackie (en nico)
Moa joak gie !!
De afgelopen dagen veel tijd tekort gehad en wist nog nie waar en wanneer ik ging rijden.
Zal zeker wel nog eens passen, maar zoals het er nu naar uit ziet, zeker ook niet komend weekend.
C yu
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Feysie wrote:
spiermassa wrote:ewel de berm omhoog en weer omlaag...volgende berm omhoog...enz de ene wat hoger dan den andere.Inderdaad eens blij de bermen eens droog te kunnen berijden.Stuk bos voort vliegpleine was ook tof en vele nieuwe stukken bereden.
Ik heb de tocht niet gereden maar ik denk dat ik nu weet wat je bedoelt. 't Zijn waarschijnlijk die bermen in de buurt van het containerpark van Gullegem?
Was de verhoogde berm langs de autostrade A17/E403.
Naar het einde toe werd de berm hoger en steiler met keuze makkelijk en moeilijk ... met veel nittels aan beide zijden :lol:
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Jazeker een mooie tocht als streekgenoot hebben die mannen alles eruit gehaald wat maar mogelijk was. Chapooooo zaterdag met junior 52km op den teller en vandaag 80km den groten en de km naar huis. #-o Vandaag geen 25.4 :evil: :^o maar alé toch 21.7 avs en dat door amie Benny en Marino. Preshoek en bergelen blijven toch altijd super en den leiestrook richting Menen kon je wel flammen tussen de nittels :lol: Bloed wat gezuiverd en met volle goesting richting blonde leffe . En, die hebben goe gesmaakt maar moest nog naar huis. [-o< Volgend jaar zekers terug maar ga dan een colaaaatje drinken #-o
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ben deze zaterdag ook in een sneltempo komen crossen.
Zoals al vermeld is dit een goed ritje tot aan controle 2.
Vanaf dan ging het wat bergaf.
Nu, als de streek geen mogelijkheden heeft is het moeilijk natuurlijk.
Toch goed gejeund =D>
Post Reply