Had daar ook zo mijn twijfels over :)jo wrote:die drinkbus dat Nijs aanpakte was dat aan een bevoorrading ??
belgacom grand prix gooik
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Dacuba
- Mountainbiker
om het met de woorden van sn42 te zeggen: 'het zal ook nooit goed zijn'.Ruben S. wrote:dat dacht ik ook al...lorre88 wrote:Had daar ook zo mijn twijfels over :)jo wrote:die drinkbus dat Nijs aanpakte was dat aan een bevoorrading ??
Maar dat een wedstrijd van de Elites maar 1:40 duurt dat kan echt niet vind ik.
- Ruben S.
- Mountainbiker
Als't verkeerd is zal het inderdaad niet goed zijn!Dacuba wrote:om het met de woorden van sn42 te zeggen: 'het zal ook nooit goed zijn'.Ruben S. wrote:dat dacht ik ook al...lorre88 wrote: Had daar ook zo mijn twijfels over :)
Maar dat een wedstrijd van de Elites maar 1:40 duurt dat kan echt niet vind ik.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Idd, en oek amen!!!jorre28 wrote:ik vond dat het toerke dik in orde was, khem echter een ding geleerd, alst zo slijk is, dan moet ek nagels in men schoenen draaien want bij de loopstukken schoof ik altijd compleet weg. maar op de organisatie en het parkoer was niets aan te merken. het parkoer was stukken beter dan in antwerpen.
doe zo verder!
- Ruben S.
- Mountainbiker
't was inderdaad een leuk rondje!El Perro Diablo wrote:Idd, en oek amen!!!jorre28 wrote:ik vond dat het toerke dik in orde was, khem echter een ding geleerd, alst zo slijk is, dan moet ek nagels in men schoenen draaien want bij de loopstukken schoof ik altijd compleet weg. maar op de organisatie en het parkoer was niets aan te merken. het parkoer was stukken beter dan in antwerpen.
doe zo verder!
Er zat zelfs ne lange klim in!