Ma 05/04/2010 Zillebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

leopard wrote:vandaag donderdag de kleine toer gereden samen met Ronny King.
Veel wind en goed doorgereden, kleine 20 avs, geen gemakkelijke tocht.
Parcours ligt er uitzonderlijk goed bij, de wind van de laatste dagen droogt alles op. :bounce: hier en daar afgewaaide takken op het parcours, opletten dus. [-o< o ja de kleine toer precies 36 km op de teller...tot maandag :bounce:
ga ook ne keer afkomen maar kzal wel alleen zijn. hopelijk willen de benen mee na de ronde zaterdag. en als ge een avs van 23 haalt krijgen we dus een pint e? hmmm :lol:
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Voila, voor de éérste keer diep in de Westvlaanders weest gaan biken en de 50km gebold, het was gewoon supergoed daar in Zillebeke :P Mooie afwisseling met soms zeer lange off-road stroken (die je aan ons kanten niet ziet). Bepijling was ook super goed =D> De tussenstops waren goed en voldoende maar toch wel wat vroeg en tekort op elkaar (na 16 en 28 km). Hier ook in Zillebeke mijn éérste lekke band gereden. Een km of 7 voor het eind voelde ik dat mijn voorste tube aan het leeglopen was, een mini klein gaatje dacht ik, nog eens bijgepompt en toch uiteindelijk de finish bereikt. Aangekomen rond 11u30 en aan de bikewas was het toch effen aanschuiven. Volgens mij zijn 4 slangen toch iets te weinig.

Nog eens bedankt voor de mooie voormiddag en nen dikke proficiat aan de organisatie en mss tot later
=D> =D> =D>
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Mooie tocht,altijd leuk biken in deze streek!Bepeiling zeer goed,goeie bevooradingen,bikewash met 4 slangen aan de weinige kant maar wel met goeie druk,zodat het toch nog vlot ging!Onderweg had m'n vrouwtje wat last van een leegloper,maar werd zeer snel opgelost door de pechdienst,het was alsof we profs waren! =D> Tot volgend jaar Zillebeke!
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

prachtige toertocht!!
Vandaag tevens mijn eerste lekke band gereden :( :( :( , maar het kon de pret niet bederven. Een bereidwillige MTB'er =D> =D> heeft de nodige hulp geboden en dus na het repareren konden we deze zeer goede tocht verderzetten. Het is toch één van mijn favoriete toeren, dus volgend jaar zééér zeker terug van de partij. Enige minpuntje was idd de afspuitstand maar dat is slechts een detail.

Een dikke proficiat aan de parcourbouwer en de organisatie
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

De 50 afgebold vandaag met 2 andere Steenbakkers.
Zeer goede organisatie. Goede bevoorading maar inderdaad, wat kort op elkaar.
Kwa parkoers bleef ik toch wat op mijn honger zitten. Het was zeker niet slecht maar er ontbraken enkele stukken waar je achteraf nog blijft over doorpraten. :(
De afspuitstand kon inderdaad beter. Heb deze gelaten voor wat hij was en thuis de bike proper gezet.
Voor mij was dit geen topper maar door de goede organisatie en het leuke gezelschap heb ik toch een aangename paasmaandag gehad.
=D>
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

hebben bijna alles uit de streek gehaald (richting komen,geluwveld,beselare),tmoet niet altijd de kant richting kemmel zijn want andere organisaties hiervoor en tklimt ook meer dan genoeg langs deze kant.Kwa modder was het begin het slechtste,de boomgaard,hopelijk mijn fiets genoeg gekuist of der groeien appelbomen onder mijn zadel :roll: .Voor de rest goed berijdbaar .Spijtig geen toestemming voor motocrossterein(de organisatie van komen kregen ze wel ).Ja afspuitstand ....al genoeg vermeld.Tot volgend jaar =D> =D>

ps heeft er iemand een pint verdiend :^o
sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Post by sliekfretter »

Ik vond de toertocht ok, wat veel asfalt vond ik , maar de hellingjes konden het mtb niveau goedmaken, de douches waren opeens koud geworden maar toen ik gedaan had met douchen was het euvel hersteld , wat meer privé van de kleedkamers zou de volgende keer beter zijn, van achter de bar konden ze ons in ons nakie naar de douches zien dwarrelen #-o
smokey_fluppe
Mountainbiker

Post by smokey_fluppe »

was een toffe tocht en goed berijdbaar, juist die boomgaart was er beetje over, mn banden waren 2x zo breed van de slijk die er bleef aanplakn, ik denk dat ze er lijm bij gedaan hebben :-) , heb dat nog nooit gehad dat het zo bleef kleven. maar voor de rest supergeamuseert, en was zalig weertje om te rijden
was wel een kleine afspuitstand, maar tenminste 1 met druk.
timo
Mountainbiker

Post by timo »

Spijtig geen toestemming voor motocrossterein(de organisatie van komen kregen ze wel ).

we mochten er niet over van de eigenaar door de zware regenval die er gekomen is denk zelf dat moeilijk of bijna niet berijdbaar zou geweest zijn dank aan alle 433 deelnemers de bevoorandingen liggen kort op elkaar zal bekeken worden hoe we dit kunnen oplossen en de douches zullen we kijken voor meer gordijnen te hangen hopenlijk tot volgend jaar en nog eens bedankt
lange Peter
Mountainbiker

Post by lange Peter »

Hier vandaag ook gereden.
Tof parkoers met enkele stoempstukken zoals die boomgaard,ik dacht eerst
dat ik met een platte band zat.Azo plakken #-o

Toch een gemiddelde gereden van 23,3.
Voor pinten was het te vroeg :-)

Dikke pluim voor de bepijling,zo`n groot formaat valt beter op.
Tot noaste jare.
Post Reply