Zo 21/03/2010 Sart-Tilman

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
adriaan de afrikaan
Mountainbiker

helikopter

Post by adriaan de afrikaan »

Eerst en vooral een schoon tochtje en de vettigheid viel al bij al nog wel mee, ook op de (chrono van de) 55.
Toch nog ff over de zogenaamde boskappermaffiosi: Grote kans dat die forumgebruiker zijn trap of een of ander meubel bij hem thuis uit hout gemaakt is. Die bomen kunnen nu eenmaal niet met een helikopter uit het bos gehaald worden. Na de exploitatie worden die wegen terug in orde gebracht. Denk daar dus even aan in het vervolg vooraleer bakken kritiek te spuien.
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Het was toch weer de moeite vandaag, modder in overvloed waardoor het op sommige klimmen niet te doen was naar boven te rijden. Misschien ook omdat we weer redelijk laat vertrokken waren en er al een paar duizend man voor ons was geweest..
Ik vond de tocht toch minstens even zwaar als vorige week in Aywaille en de organisatie minstens even goed.
Op de 45km 3 uitgebreide bevoorradingen geweldige bike wash en alles goed aangegeven .

Geen GPS track vandaag, juist na half weg is dat ding van mijn stuur getrild en had het natuurlijk pas enkele km later gemerkt #-o , was nog teruggereden om te zoeken maar waarschijnlijk in een afdaling gebeurd en als je een beetje snelheid hebt, stuitert zoiets naar alle kanten.

moest er iemand een Garmin Etrex Vista HCx gevonden hebben [-o< , en zo vriendelijk willen zijn om dat ding terug te bezorgen [-o< [-o< , het zou geweldig geapprecieerd worden.

iemand anders een GPS track van de 45 en 55km?
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

Griffon wrote:Het was toch weer de moeite vandaag, modder in overvloed waardoor het op sommige klimmen niet te doen was naar boven te rijden. Misschien ook omdat we weer redelijk laat vertrokken waren en er al een paar duizend man voor ons was geweest..
Ik vond de tocht toch minstens even zwaar als vorige week in Aywaille en de organisatie minstens even goed.
Op de 45km 3 uitgebreide bevoorradingen geweldige bike wash en alles goed aangegeven .

Geen GPS track vandaag, juist na half weg is dat ding van mijn stuur getrild en had het natuurlijk pas enkele km later gemerkt #-o , was nog teruggereden om te zoeken maar waarschijnlijk in een afdaling gebeurd en als je een beetje snelheid hebt, stuitert zoiets naar alle kanten.

moest er iemand een Garmin Etrex Vista HCx gevonden hebben [-o< , en zo vriendelijk willen zijn om dat ding terug te bezorgen [-o< [-o< , het zou geweldig geapprecieerd worden.

iemand anders een GPS track van de 45 en 55km?
Dus dan waarde gij diegene die al vloekend het parcours terug aan rijden was.. :-? Ps: ik heb hem alvast niet gevonden..
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Vandaag hier de 55 geploeterd met Sportyboy. Had maar 940hm's. Alles was zeer goed aangegeven en 4 goede bevoorradingen, wat moet een mens nog meer hebben... Een beetje zon heb ik wel gemist maarja. Zelfs de zelfgemaakte douches waren best wel goe.
M'n eigen weer goed geamuseerd dus, beter als vorig jaar.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

gps track van de 45, eerste kms ontbreken
http://connect.garmin.com/activity/27592358
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

het was een super goei en super vettige tocht :drunk:
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

G-m@n. wrote:het was een super goei en super vettige tocht :drunk:
Volgens mij ben ik u tegengekomen.

Dit was mijn eerste tocht in het Luikse en dit na ongeveer 2 maanden inactiviteit. Ge kunt wel raden hoe ik mij nu voel ... ](*,)

Jammer dat het zo'n vettige boel was, redelijk wat asfalt en veel volk.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

1100hms ?
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

Edlisjas wrote:
G-m@n. wrote:het was een super goei en super vettige tocht :drunk:
Volgens mij ben ik u tegengekomen.

Dit was mijn eerste tocht in het Luikse en dit na ongeveer 2 maanden inactiviteit. Ge kunt wel raden hoe ik mij nu voel ... ](*,)

Jammer dat het zo'n vettige boel was, redelijk wat asfalt en veel volk.
juist voor de eerste bevoorrading dan, toen heb ik meen ik een turner gezien :wink:
piranna
Mountainbiker

Post by piranna »

Wat een volk, ondanks de modder. Wij hebben onze mening snel herzien en 45 km gereden ipv de 55. Enkele afdalingen en zelfs stukken vlak leken wel zo glad als de ingesneeuwde parkoers van enkele weken geleden. De regen van afgelopen nacht heeft z'n uitwerking gehad op het terrein. Een enkele keer leek het wel of je door een beekje naar boven reed. Tegen het einde waren de kleine cransjes van de cassette niet meer bruikbaar door de slijk. Het was weer even geleden dat ik thuis m'n waske buiten moest doen vooraleer de handel in het was machien te steken, zo'n smerige boel was dat. Wij wilden de crono toer aanvatten om 08h15 maar spijtig genoeg moesten we nog eens 15 min wachten op de wedstrijd wienies. Dat vonden we niet leuk. Blijkbaar was die gast van de apotheek nodig op 2 plaatsen. Verder prima bevoorrading. Het is de eerste keer dat ik 3 keer met plezier heb mogen stoppen om mijn inwendige mens te versterken.
Post Reply