Moving store Gent en klantvriendelijkheid ....

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

Ik ben toch al altijd tevreden geweest daar en nog !!!
Vriendelijke mannen , en daar kun je altijd eens met babbelen ook van bikes , ...

Mij zijn ze zeker nog niet kwijt !!!!

Ik blijf een goede en tevreden klant !

als da geen reclame is
wheather report
Mountainbiker

Post by wheather report »

Zelden een zaak gezien waar de verkoper met zoveel expertise/argumenten je bij je aankoop begeleidde . Alle voor- en nadelen werden op een rijtje gezet en afgewogen .
Op een ander ging het er wel eens anders aan toe : gewoon verkopen wat ze toevallig in hun toonzaal hadden staan .
chris81
Mountainbiker

Post by chris81 »

ik heb daar vandaag een helm en handschoenen gekocht.
kheb zelf om wa hulp gevraagd en hij heeft me een paar verschillende maten en modellen uitgelegd.
tis veel van specialized dat ze hebben
hij bood me schone modellen aan die mij zouden passen en heeft heel de winkel afgezocht
tot hij een mooi exemplaar van giro toonde,paste perfect en heb ik dan maar gekocht.
kheb geen klachten,ze waren bereid te helpen en vriendelijk dusja.
mijn handschoentjes heb ik gewoon zelf meegepakt
tzijn rode van cannondale met barloworld op
grtz
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

Iemand ervaring met Moving Store na hun verhuis naar AS Adventure?
Visitor Q
Mountainbiker

Post by Visitor Q »

bij de fietsafdeling zijn het dezelfde vriendelijke (ja zeker ?) en deskundige mensen. wat ik eerder al vond ivm AS was dat de prijzen voor kledij aan de hoge kant waren. dit kan ook aan de merken liggen die ze aanbieden (oa Gore), maar heb onlangs bij AS Moving store bandjes voor op de racefiets gekocht, en prijs voor racepedalen gevraagd, en nogal wat duurder (30tot40% meer zelfs, voor idem materiaal, en niet eens online) . Nog geen service laten doen ginder.
Verder blijft het wel een leuke winkel om eens rond te kijken.
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

darrigade wrote:Iemand ervaring met Moving Store na hun verhuis naar AS Adventure?
Dag voor de verhuis wou ik m'n fiets binnensteken in Gent voor kapotte achterdemper (dat uiteindelijk een 2 jaarlijks onderhoud bleek te zijn). Daar dan een vervangfiets meegekregen. Een week later dan naar AS Adventure gegaan met m'n fiets en daar hebben ze m'n demper opgestuurd om te laten herstellen. Dit heeft dan 3 weken geduurd, lijkt lang maar ondertussen mocht ik gewoon met hun Epic gratis blijven rondrijden terwijl dit eigenlijk maar een onderhoudsbeurt was van de demper..
Ik heb nog nooit te klagen gehad, integendeel: ik ben daar een zeer tevereden klant
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Hoe kun je ze nu nog bereiken? Via mail naar AS Avdventure? Hebben ze geen rechtstreeks mailadres of website meer?
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

AS adventure is wel heel duur voor onderdelen :oops: en aanbod fietsen is beperkt...
Xa4
Mountainbiker

Post by Xa4 »

Heeft er al iemand een goed alternatief gevonden? (in of rond Gent)
Specialized is heel moeilijk te vinden nu, heb ik de indruk.
Je hebt wel Het Verzet in Merelbeke, maar dat is een kleine winkel met een beperkt aanbod.
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

Xa4 wrote:Heeft er al iemand een goed alternatief gevonden? (in of rond Gent)
Specialized is heel moeilijk te vinden nu, heb ik de indruk.
Je hebt wel Het Verzet in Merelbeke, maar dat is een kleine winkel met een beperkt aanbod.
Gent is toch niet zo heel ver van Wetteren. Je kan bij Sportbikes gaan, daar hebben ze toch een vrij groot gamma Specialized.
Post Reply