BIKESPORT ASSE

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

thomasi wrote:ik zeg ni dat het geen waar is hé.
Maar enkele maanden geleden sprak ik erover met de baas van bikesport en die zei me toen dat ze enkel de betaling laten doorgaan bij verzending van de goederen. Dus is dit in het geval wordt betaald met een kredietkaart.
Bij gewone overschrijving zal de som waarschijnlijk idd direkt van jouwrekeing naar die van bikesport gaan.
Als dat een bedrijf op "z'n plaats" is, zouden ze dan toch wel eens mogen werk maken van hun webshop en bereikbaarheid voor de klanten die iets kopen in die shop, als ze hun bestellingen niet nakomen waarom hebben ze dan een webshop vraag ik mij af?! Iets te veel hooi op de vork genomen misschien?
Wel, dan moeten ze de gevolgen dragen en ofwel ons geld terug storten ofwel hun werk maken van de lopende bestellingen en daarna kappen met hun webshop. (Dit is mijn mening hé)

Trouwens, als iemand vriendelijk en met rede een antwoord geeft aan mij dan kan ik gerust nog wat meer geduld opbrengen, maar als het gaat op de manier zoals ze bvb op het telefoontje van Jakke_123 reageerden, dan raakt mijn geduld ook snel op, en iemand waarvan het geduld op is maakt ook geen goeie reclame voor het desbetreffende bedrijfje! :wink:

Kortom, als ze zo verder doen zoals ze nu blijken te doen met een aantal klanten die dingen besteld hebben maar die niet ontvangen, ook niet na telefoontjes en mails waarin men afgewimpeld word, dan zijn ze volgens mij geen lang leven meer geschoren. (op professioneel gebied dan toch!)

Voila, eventjes ter zijde nog: dit is mijn mening, en elk heeft er z'n eigen! :drunk:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

thomasi wrote:Bij gewone overschrijving zal de som waarschijnlijk idd direkt van jouw rekeing naar die van bikesport gaan.
Wat uiteindelijk toch de bedoeling is, niet...? :P
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Herder Steven wrote:
thomasi wrote:Bij gewone overschrijving zal de som waarschijnlijk idd direkt van jouw rekeing naar die van bikesport gaan.
Wat uiteindelijk toch de bedoeling is, niet...? :P
Dat is het inderdaad, en volgens mij (een eerlijke mens, al zeg ik het zelf) is het dan ook de bedoeling dat de ontvanger van de centen zijn best doet om er iets in ruil voor op te sturen! :roll:
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

ondertussen wacht ik een week op een helm die normaal slechts 2u onderweg hoeft te zijn..bestellingen uit amerika komen aan na 4 dagen.
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

Mij zien ze daar NOOIT meer. Ik ging eens info vragen over de cannondale flash1.Dat was een week of 2 voor ze binnenkwamen. Ik vroeg of hij mij wou bellen als hij binnen was....Hij ging dat doen,maar bekeek mij alsof,kunt gij u dat wel permiteren,hij gaf de indruk als je er één wil bestel hem dan direkt hé....(bij ferrari is dat de gewoonte....)Ik wacht nog op zijn telefoontje.Ik heb hem dan elders gekocht :-) Ben er dan eens binnengeweest voor iets van onderdelen...niet binnen(kan gebeuren) hij ging me bellen als t binnen was...raad eens of ze gebeld hebben.Wat een mentaliteit hebben ze daar. T kan aan mij liggen maar ik vind hem een omhooggevallen blaaskikker.
Een maat kocht hem daar wel een cannondale flash1 (de laatste ook meteen) omdat er elders geen waren. Hij kocht hem nog om 1000euro kledis en schoenen....Dus meer als 6000euro.
De eerste x dat hij er mee reed had hij chainsuck. Kader geschonden 4 schakels krom,beschermplaatje kwijt. Hij ging naar de winkel en moest zijn fiets een week achterlaten om een kettingsken te leggen :drunk: en 30 euro betalen.(wat een service) Dan werd ik gebeld door mijn dealer dat het fsa crancstel in garantie werd vervangen naar een SI crancstel. Hij is NOOIT opgebeld en heeft meerdere keren moeten bellen en bij de laatste telefoon zefs moeten dreigen....Wat gingen ze doen,het crancstel houden dat ze bij cannondale kregen en dan doorverkopen voor 1000euro. Is de "commerce" doen.Daarna is hij naar tervuren geweest met mij en daar is alles keurig opgelost en hebben we een extra ketting gekregen na t vertellen van zijn voorval. Ik heb de indruk dat ze daar denken omdat ze zich op de rand van Brussel begeven ze daar alles mogen (omdat daar wss wat rijkelui toekomen zonder nen bal verstand van een fiets en zich daar dan t duurste model kiezen omdat hun buurman die ook heeft) Wel Als ze zo verder doen gaan zelfs deze mensen daar wegblijven met hun omhooggevallen dikkenekkerij.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Maar den baas in Tervuren is ook den baas in Asse... :wink:

De vroegere eigenaar van Probike heeft de zaak overgelaten aan dienen van Asse. En hij is iets verder begonnen met zijn eigen 88+-atelier. :wink:
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Haha, idd! :-D
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

vandaag gemaild in verband met de helm die ik bij hen besteld en reeds een week betaald heb...eens zien wat het geeft! Een verkoper op zijn plaats geeft morgen al antwoord, maar ik vrees er een beetje voor! :roll:
egied
Mountainbiker

Post by egied »

Woon er vlakbij;en ga er regelmatig wel eens binnen voor iets te kopen en ik moet zeggen totaal geen klagen,prima service,scherpe prijzen

Conclusie ga erheen haal je gerief en stop met klagen.
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

egied wrote:Woon er vlakbij;en ga er regelmatig wel eens binnen voor iets te kopen en ik moet zeggen totaal geen klagen,prima service,scherpe prijzen

Conclusie ga erheen haal je gerief en stop met klagen.
Stop met klagen... jongen kom eens terzake, en lees vorige posts eens grondig door!! Ik heb half januari mijn goederen betaald en nog steeds niks gezien.. ik word steeds afgewimpelt met flauwe zever! Als het niet op stock zit, of niet op redelijke termijn kan geleverd worden betaal de mensen dan hun centen terug! Niks meer niks minder.

Jij zegt, ga er heen... voor mij 60 km bollen enkel.. trouwens ik heb bestelt via webshop! Mensen gaan er dan vanuit, dat de goederen geleverd worden.
Post Reply