hier heb ik mij vorig jaar ook wreed aan geërgerd... Nu, da vergeet ik wel snel ne keer ik op baan ben, maar toch...freezy wrote:Nog niet meegemaakt wat betreft sluiten van de inschrijving maar wel qua starten. Dus ik vermoed dat ze ook wel iets te zeggen hebben qua sluiten van de inschrijvingen. Er zijn nl. veel TT's waar de bond zelf de inschrijvingen doet en niet de mensen van de organisatie. Ik weet nog in Zottegem, de start was vanaf 8u30 en om 8u20 stond er zeker al 100 man in de rij aan te schuiven en bij 'de mannen van den bond' was het aftellen alsof ze een raket gingen lanceren.RigolleM wrote:Al iemand de bedenking gemaakt dat het ook wel eens aan de bond (BBR, VBW en WBV) zou kunnen liggen?Geen seconde te vroeg gingen ze beginnen.
Wat betreft dat starten tot 11u. Ik persoonlijk heb er nog nooit hinder van ondervonden omdat ik altijd rond 8u15 ter plaatse ben. Heeft ook te maken met het feit dat wij de zondagnamiddag nog graag reserveren voor een familiemoment met de kids.
Voor diegenen die de zaterdag graag eens doorzakken, versta ik het ook dat ze graag eens later willen starten. Maar de grens moet ergens getrokken worden...
Het is ook wel zo dat je als je als organisatie zegt starten tot 11u ook effectief moet wachten met afpijlen tot iets na 11u, zelfs al zijn er tussen 10u00 en 10u58 bij wijze van spreken maar 2 bikers gestart... Een beetje speling geven is nooit slecht