Zo 24/01/2010 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Cube-elite
Mountainbiker
Location: Cube Elite : Crossmax Sl , Manitou BLACK , Ritchey WCS , SRAM X.O , Thompson

kids-toer en foto's

Post by Cube-elite »

Ben vandaag nog es ne keer met mijne zoon van 9 op pad gegaan .
Was een super-toertocht en een perfect uitgepijlde kids-toer .
Althans dat denk ik toch of heb ik toch ergens een bordje gemist op de kids-toer want we hebben helemaal geen bevoorrading tegengekomen ????? Het zijn dan wel 'maar' 13km maar je betaald er toch ook voor hé en een manneke van 9 kijkt toch wel uit naar ne lekkere soep met da koude weer of een koekske of drankske .
Graag reactie hierop aub .
Waar kunnen we de foto's terugvinden die onderweg gemaakt zijn ?

Voor de rest ne dikke proficiat aan de organisatie voor een perfect uitgepijlde en prima georganiseerde tocht in de mooie kempen .
Al hoop ik natuurlijk wel dat het euvel van een ontbrekende bevoorrading tijdens een kids-toer niet meer zal voorvallen .
stoffel-olmen
Mountainbiker

Post by stoffel-olmen »

@koppigaard
Ben blij dat je je geamuseerd hebt. Een hele fijne tocht met als ik mij niet vergis de hele vaste bloso route. nl landduinenroute.

Proficiat aan de organisatoren. Uitpijling en bevoorrading waren perfect.

1 heel klein minpuntje. de lange wachtrij bij de inschrijving dus misschien naar volgend jaar een tweede tafel zetten voor de inschrijving.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

heb me ook goed geamuseerd. Jammer van de wandelaars maar dat ging met een uitzondering altijd goed. Van de drukte geen last gehad, daarom wij vertrekken altijd wat later.
kever69
Mountainbiker

Post by kever69 »

Was een zeer leuke tocht en het ging nog verbazend goed na enkele weken minder te hebben gereden omwille van de slechte weersomstandigheden. Van de wandelaars weinig of geen last gehad en zeer vriendelijk gebleven. Zelf al eens een goeiemorgen zeggen doet soms wonderen. Ik heb wel iemand zien afvoeren met de ambulance een paar km van het vertrek, moet ne serieuze crash geweest zijn denk ik, zo zag het er toch uit.
Hopelijk is het niet te ernstig en kan deze biker snel terug zijn fiets op.

Enkele stukken herkend van de TT in Meerhout die er nu perfect en snel bij lagen. Was toen allemaal ijs. Ik kom hier zeker terug had na de BV mijn tweede adem gevonden en toch nog een avs gehaald van 23.
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

heb me ook zeer goed geamuseerd!!
toen ik thuis kwam 80km gedaan
en avg 30
tging vrij goed! :drunk:
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

schone toer, goed afgepijld (op ene gemiste pijl ni verkeerd gereden en da wil wa zeggen voor mij! :roll: ), overal goed bereidbaar, mooi singletracks
enig minpuntje de lange wachtrij aan de inschrijving... maar da zal volgende keer wel in orde zijn zeker...
en persoonlijk mijne gps die ik vergeten op te laden had #-o
en zalig warme douches met voldoende water! kon ik wel gebruiken
geb
Mountainbiker

Post by geb »

Prachtige tocht!!! Er waren idd wel heel veel wandelaars maar die hebben hun uiterste best gedaan om de fietsers vrije doorgang te geven. Ik vind dit wel knap gezien zij constant op hun hoede moesten zijn en dat toch ook voor een stukje het plezier van hun wandeltocht heeft weggenomen.
Jean32
Mountainbiker

Post by Jean32 »

ja die foto's waar vinden we die?
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

waar hebben jullie die fotograven toch gezien?? :-D
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

G_Heylen wrote:waar hebben jullie die fotograven toch gezien?? :-D

Juist voor het oprijden van een molshoop stond er ene aan de rechterkant. :wink:
Post Reply