Zo 14/02/2010 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Slick wrote:pfffffffffffff,...... k'weet niet wat de meerwaarde was van de 55km tov de 35 km, de eerst 10km veel te veel baan op de 55 [-X . De organisatie/bepeiling was ok.
Na 4 opéénvolgende deelname's aan deze tocht vond ik deze editie de minste.
was inderdaad misschien de minste van de afgelopen jaren, maar volgens mij was het parcours dit jaar identiek als vorig jaar, maar gewoon omgekeerd... Vorig jaar kwamen er nochtans zo geen negatieve klanken... Misschien zat iedereen dan al dood terwijl het nu een opwarmer was?
Het parcours in deze streek kan uitdagender, maar ik heb gewoon genoten van het gezelschap en de mooie witte natuur hier en daar... Daar doen we (ik toch...) het voor een stuk toch voor...
Chapeau aan de mannen van de organisatie die willen onderweg staan in zo'n bijtende kou om voor onze bevoorradingen te zorgen... =D> =D>
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

was aanwezig voor de 55 en vond hem super ! geen ploetergebieden , niet teveel man op 1 stuk geen stukken waar je te voet moest (1tje dan) en maar 1 keer gevallen op een ijsplek (en anders geen problemen met materiaal)voor de rest bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar
Feysie
Mountainbiker

Post by Feysie »

Door de weersomstandigheden was het inderdaad niet echt lastig. Ik verschoot mij een bult dat ik na de tweede bevoorrading maar 17 km meer mocht fietsen. :(
Gelukkig kwam toen dat bos :bounce: en dat heb ik dan maar twee keer gedaan. :P
Argon
Mountainbiker

Post by Argon »

Mooie tocht, ik heb er van genoten !
Post Reply