Zo 24/01/2010 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

-JP- wrote:plezante tocht!
Alleen heb ik ergens een splitsing gemist denk ik. Ik had maar een dikke 39km ipv 43 #-o

volgend jaar hoop ik wel dat de terril erbij zit die zag er ook leuk uit om aan hm's te komen.

ik en mijne maat hadden ook maar 39 km. waarschijnlijk zal 43 met terril geweest zijn. maar die zat er dus niet in. en vond het met dit prachtig parcours helemaal niet erg. veel single-track en stukken die wij nog nooit hebben gedaan.

Ief
De echte
Mountainbiker

Post by De echte »

Goede commentaar allemaal, was ook dik in orde, heb mij weer lekker kunnen geven, wat betreft de honingkoeken was een goede vergelijking met de beton koeken van het leger, zelfs die waren beter :-D ook veel politie aan de vertrekplaats, machts vertoning van de mannen zeker, buiten de koeken was het =D> TOP MANNEN =D>
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

dat zijn goei koeken zenne, het enige probleem is dat wanneer het kouder is dan 8°C die honing stolt, en dan zijn die idd echt niet meer te eten :)
Maar in de zomer enzo neem ik die altijd mee als ik ga fietsen, dan zijn die écht lekker :) Maar in januari zijn ze niet zo'n goed idee.
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

De echte wrote:Goede commentaar allemaal, was ook dik in orde, heb mij weer lekker kunnen geven, wat betreft de honingkoeken was een goede vergelijking met de beton koeken van het leger, zelfs die waren beter :-D ook veel politie aan de vertrekplaats, machts vertoning van de mannen zeker, buiten de koeken was het =D> TOP MANNEN =D>
Als ik me niet vergis was de organisatie (deels) in handen van de politie!!! :wink:
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Bij het oversteken van en tussen de Evence Coppeelaan en de Vennestraat toch veel bikers op het verkeerde been gezet door de organisatie aan het fameuze "25km" bord, waardoor er veel waren die dachten dat ze op de 25 km route zaten, en dachten ergens de afslag van de 45km gemist te hebben
Verwarrend alleszins!!

Voor het overige een mooie en sportieve tocht, maar met te weinig "personeel" op het "werk"veld georganiseerd.
Het doet overigens wel raar om naar de terril toe te rijden om die dan links te laten liggen. [-X

looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

MX DUDE wrote:
De echte wrote:Goede commentaar allemaal, was ook dik in orde, heb mij weer lekker kunnen geven, wat betreft de honingkoeken was een goede vergelijking met de beton koeken van het leger, zelfs die waren beter :-D ook veel politie aan de vertrekplaats, machts vertoning van de mannen zeker, buiten de koeken was het =D> TOP MANNEN =D>
Als ik me niet vergis was de organisatie (deels) in handen van de politie!!! :wink:
Idd! , ik heb er zelfs verschillende gezien die meereden! ..Ik herkende ze aan hun zwart/grijze truitjes ..dus dan reden er toch vd 'organisatie' mee ts de mensen , dus toch 'personeel' op het veld heh ;-)
Eentje zelfs zijn oortjes etc zien nemen , dus die hadden contact met mekaar tijdens de tocht vermoed ik ...

Mijn drinkbus werd wel bijgevuld en honingkoekskes zijn altijd lekker vind ik al heb ik ze deze keer laten liggen en voor de banaan gegaan :-)
dendieje
Mountainbiker

Post by dendieje »

Dit was de eerste keer dat ik Genk reed. Moet zeggen, prachtig parcours, veel bos, veel single tracks, weinig asfalt. Ideaal dus. :-D En aan de bevoorrading heb ik niks aan te merken . [-X Tot volgend jaar.
De echte
Mountainbiker

Post by De echte »

Dat vind ik dan straf, mee georganiseerd door de politie en dan zo een gevaarlijke oversteek plaatsen =D>

De honingkoeken ga ik eens proberen in augustus, laat iets weten
8)
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Jolyrodger wrote:Het doet overigens wel raar om naar de terril toe te rijden om die dan links te laten liggen. [-X
Niemand zegt dat je het parkoers blindelings moet volgen he, de terril lag er trouwens zeer goed berijdbaar bij en 'k werd door niemand gehinderd bij het bestijgen ervan :-)

Post by patje !!!! »

Biestie1 wrote:Prachtig parkoers ! Voor de pauze echt ongelooflijk, erna iets minder, maar in z'n geheel een prachttocht =D>

Wel 1 opmerking : dat je aan de bevoorrading je bidon niet eens mag bijvullen vind ik schandalig.
Ik moet al geen wafel of banaan of whatever hebben, gewoon bidon eens terug aanvullen ; kon niet volgens die pé ; er is maar 1 bekerke per man voorzien [-X [-X Heel zwak vond ik dat !
Zou Limburg dan toch beter aansluiten bij Holland ?
Gewoon paar bekers vullen in je bidon , ook gedaan .
Post Reply