bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

timdelma wrote:
Robby VG wrote:Iemand een idee wat zo'n verzekering kost? Anders misschien eens langsgaan bij een grote verzekeraar, bv KBC, misschien dat ze zelfs bereid zijn om de verzekering te sponsoren. Je weet maar nooit,he.
Das nog een idee !
inderdaad een goed idee, maar dan zal je best misschien in de grote kantoren eens langsgaan

MaC'Red 8)
Robby VG
Mountainbiker

Post by Robby VG »

Daar er blijkbaar in Antwerpen toch niets zal gedaan worden wil ik jullie wel helpen, als ik met iets kan helpen laat me het dan weten!
HannesSB
Mountainbiker

Post by HannesSB »

rock_n_roll_train wrote:Em ziet iemand da zitten om zaterdag samen me mij een ritje te maken, en evt al is over tparkours te praten enzo, iemand van de gasten van Ninove, geraardsbergen,..?

grtz Staf
Ik wil wel, kzal u ng iet late wete XD

Hannes :)
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Heb zelf door examens spijtig genoeg geen tijd om mee te helpen met de organisatie (ik kan misschien volgende zondag 31/1 wel een verkenningsrit meerijden, al zit iedereen dan waarschijnlijk binnen naar het WK cyclocross te kijken...).

Maar als de tocht zou doorgaan op 7/2 (hopelijk komt het in orde qua verzekering enzo), dan ben ik alleszins aanwezig!!
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Robby VG wrote:Daar er blijkbaar in Antwerpen toch niets zal gedaan worden wil ik jullie wel helpen, als ik met iets kan helpen laat me het dan weten!
Je eventuele aanwezigheid die dag in Aalst zou al super zijn... bedankt =D>
MC Annabelle
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro

Post by MC Annabelle »

Net dit topic ontdekt dankzij MacRed.

Aangezien ik in mijn toestand niet kan meerijden (in blijde verwachting), maar wel mijn steentje wil bijdragen, wil ik wel graag helpen de dag zelf. Ik woon zelf in Aalst.
Indien er dit weekend een verkenningsrit voor Aalst wordt georganiseerd, wil ik wel aan mijn man vragen om daarbij mee te helpen.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MC Annabelle wrote:Net dit topic ontdekt dankzij MacRed.

Aangezien ik in mijn toestand niet kan meerijden (in blijde verwachting), maar wel mijn steentje wil bijdragen, wil ik wel graag helpen de dag zelf. Ik woon zelf in Aalst.
Indien er dit weekend een verkenningsrit voor Aalst wordt georganiseerd, wil ik wel aan mijn man vragen om daarbij mee te helpen.
Mercikes om te willen helpen. Apprecieer ik enorm. We gaan zeker iemand nodig hebben om ter plaatse te blijven als de route vertrokken is.

Ik ga dit weekend (zondag waarschijnlijk) route voor de eerste keer gaan bekijken. Er moet nog wel een wijziging in gebeuren omdat ik nu weet waar het 'verboden' stuk zich bevindt op de route :evil: het gaat over een privé-stuk waar de route over gaat...

De echte verkenningsrit zal waarschijnlijk volgende week zaterdag zijn. Als er nog mensen zijn die dan willen meegaan, laat maar weten.

Het grote probleem in de organisatie ligt nog steeds in de verzekering :cry:
Kan niemand eens gaan horen in een verzekeringsbureau of zij de verzekering niet willen 'sponsoren' ? Kost toch niet veel voor zo'n verzekeringsbureau...
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Het grote probleem in de organisatie ligt nog steeds in de verzekering :cry:
Kan niemand eens gaan horen in een verzekeringsbureau of zij de verzekering niet willen 'sponsoren' ? Kost toch niet veel voor zo'n verzekeringsbureau...[/quote]

Vraag me toch het volgende af: als je een oproep doet via een FORUM en wielerclubs en vrienden om samen een tocht te rijden voor Haïti, met bv een inschrijvingsgeld van 3 à 5 euro, en je duidelijk noteert "NIEMAND KAN VERANTWOORDELIJK GESTELD WORDEN VOOR ONGEVALLEN', er een probleem kan zijn. Volgens mij hebben de meeste sportmensen een eigen verzekering: ofwel via een bond, ofwel eigen sportverzekering, ...
Als dit niet mogelijk is, denk dat het een probleem zal geven om dit nog klaar te krijgen tegen 3/2.
Desnoods groepsstart met 3 verschillende vertrekuren. Het is tenslotte geen tocht om iets te bewijzen maar enkel voor het goede doel.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Allé, proficiat hé. Misschien een nieuw Wolfke voor de toekomst ???
MC Annabelle
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro

Post by MC Annabelle »

vivkemobiel wrote:

Allé, proficiat hé. Misschien een nieuw Wolfke voor de toekomst ???
Wie weet... We gaan hem of haar zeker aanmoedigen om sportief bezig te zijn.
Post Reply