Bij mij persoonlijk zal je zeer zelden dezelfde voor als achterband aantreffen.
Luc,
Post by Quadrifoglio »
Hoezo te breed? Kan die niet tussen je benen door of zo...???spinner wrote:Kan er me iemand helpen met de banden keuze en de dikte van die band, ik weeg 67kg en heb me laten vertellen dat een 2.0 te breed is voor mij.
Euh, die Excavader geeft bangelijk veel grip.Manitou! wrote:asfalt noem ik nu niet echt mtbkamikaze wrote:Die Jimmy is toch niet echt all round te noemen ?
De rolweerstand is, dacht ik, vrij hoog op droge ondergrond en zeker op asfalt.
Heb dinsdag nog een korte klimtraining gedaan op de baan en bij de afdaling ging de Skinny Jimmy vooraan, spontaan de weg af. Zonder remmen, verloor hij alle grip in een snelle asfaltbocht. Een gewone Jimmy zal misschien beter zijn op dat vlak, maar de wijze dat ik daar bijna onderuit ging, heeft mij doen besluiten die Skinny Jimmy nooit meer vooraan te monteren.
Staat nu terug de Excavader op die dit perfect aankan, en zeker zo goed is in modder, zelfs beter. Om over rolweerstand nog maar te zwijgen.
Misschien ben ik te hevig in de bochten of stuur ik superslecht, maar ik hoef ze niet meer. Louter persoonlijke mening he.
ik spreek van oa ofroad in ardennen en vogeen daar kun je met een excavader niet veel mee doen vee lte weinig grip vind ik
vind de rolweerstand van een jimmy nog goed mee vallen zeker als je de grip bekijkt in het terrein
dan neem ik die ietsje hoger rolweerstand er wel bij
ik voel me liever iets veiliger in het bos dan iets rapper vooruit te gaan op asfalt
Post by Guest »
Post by blubberduck »
Post by fieldbiker »