Wo 30/12/2009 Betekom

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

idd : ik ga stoppen met zagen en ga fietsen. Alhoewel: toch veel eikels bijgekomen in het bos blijkbaar de laatste jaren...
smalle13
Mountainbiker

Post by smalle13 »

K'was rap terug van den tt vandaag, aan de moedermolen m'n ketting in 2 stukken gereden :(
Dan maar naar de organisatie gebeld! Binnen de kortste keren stond er iemand met een buske om mij op te pikken!
Hij bood mij zelfs nog een bonneke aan om ene gaan te drinken!

Volgend jaar kom ik weer, hopelijk dan meer geluk met het materiaal!
Hetgeen ik vandaag van het parcours heb gezien, het lag het er behoorlijk vettig bij!
.joeri.
Mountainbiker
Location: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox

Post by .joeri. »

De TT lag er inderdaad zeer vettig bij.
Ik heb ook nog iemand zien vallen op een strook volledig bedekt met ijs, hopelijk was het niet te erg..

Voor de rest mooie tocht (tegengestelde richting aan die van aarschot in de sneeuw van een paar weken geleden) maar de benen waren niet zo goed...
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

heb op dat bewuste stuk ook enkele crossers met hunne smoel tegen de vlakte zien gaan.Volle bak klein mannen voorbij vliegen langs beide kanten zonder iets te zeggen om dan onderste boven te liggen,man wat heb ik toen moeten lachen :P Samen met mijn jonge gasten van 7 en 8jaar verder 25km door de modder geploeterd en moe maar voldaan aangekomen,meer moet dat niet zijn =D> enkel de bevoorrading stond wa te laat--op 20km van de 25km
frederik76
Mountainbiker
Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)

Post by frederik76 »

TT lag vettig ...

naar 't einde toe geen remmen meer & was 't schakelen ook nimmer evident, maar wel een schoon parcours ...
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Vandaag dus 45 km gaan rijden in Betekom en goed geamuseerd.
Altijd plezant om een vaste route te rijden aangeduid met grote TT-pijlen van een organisatie en met nog andere bikers.
Het weer maakte er een stevige tocht van met stukken die echt niet bolden.
Aan de bevoorrading waren ze zo slim geweest om nen hele dikke rol " kuispapier " te voorzien om o.a. je bril af te kuisen, =D> dat moest meer gebeuren.
Natuurlijk stond ik weer voor de rode lichten aan de ring in Aarschot, maar deze keer alleen en dus zonder problemen de schuine kant kunnen oprijden. Meestal moet je daar spurten om bij de eersten te zijn en vrije baan tot boven te hebben.
Na nen lekkere donkeren op het gemakske terug naar huis en content dat ik geweest ben.
Tot de volgende.

Jaro.

PS. ik heb op de parking een paar handschoenen ( gewone ) gevonden en afgegeven in de kantine.
jo de groot
Mountainbiker

Post by jo de groot »

Inderdaad heel vettig tochtje, mijn achterste rem heeft het halfweg laten afweten wat het wel spannend maakte in de afdalingen. de tocht was op zich niet mis (voor mensen niet uit de streek)behalve de laatste 10km langs de DEMER dat was oooeeersaaiii!!!! daar kan er volgens mij toch een alternatief voor gevonden worden. Bevoorading was ok, douches ok,afpijling ok afspuitstand ok apres ok. ik denk wel dat ik het morgen in Retie zal voelen aan de beentjes. had 48.6km met een gem. van 17.8 dit voor wat het waard is.
Last edited by jo de groot on Wed 30 Dec 2009 20:42, edited 1 time in total.
Dame blanche
Mountainbiker

Post by Dame blanche »

jo de groot wrote:behalve de laatste 10km langs de dender dat was oooeeersaaiii!!!! .
T is den DEMER ! :-D :wink:
Dieter S
Mountainbiker

Post by Dieter S »

de dender, dat is die vervuilde rivier??
'T is de Demer die in Aarschot passeert. :wink:
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

't lag er idd heel vettig bij, regelmatig stevig moeten ploeteren. De bevoorrading kwam voor de 45 km dan weer heel vroeg eigenlijk ... nog voor de splitsing. Niet goed voor 't materiaal, maar wel plezant. In totaal 110 km
Post Reply