Hopen dat ze dat vettig slagske er niet in zit...veeteeteetje wrote:Ik heb nu ook mijn les geleerd.
Zowel vooraan als achteraan een modderbandje.
En nu maar hopen dat ik in dat vettig "slagske" weer niet tegen den dek ga.![]()
29/11/2009 Sallaumines (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Zijn er nog geen contacten geweest op "presidentieel niveau" over het parcours en terrilaansnijdingen ?
Hij hangt niet aan mijn frigo maar het scheelt toch niet veel .
Hij hangt niet aan mijn frigo maar het scheelt toch niet veel .
Ik gooi nu reeds de handdoek in de ring, voor mij geen mtb volgend weekend... ondanks de 2 prachtige tochten die te rijden vallen.
Totaal geen zin om te zwemmen
(Samenvatting weer: donderdag vrij veel regen, vrijdag intense buien, zaterdag en zondag een stormdepressie...)
Suc6 aan de dappere mannen die toch gaan biken
Totaal geen zin om te zwemmen
(Samenvatting weer: donderdag vrij veel regen, vrijdag intense buien, zaterdag en zondag een stormdepressie...)
Suc6 aan de dappere mannen die toch gaan biken
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Amaai, dat beestje zal zijn best mogen doen met zo'n tegenwind.Moustache wrote:Mijne blauwe geschelpten is al vertrokken zie. 'k Heb em nog eerst even het vrouwke getoond en 'k hoop dattem rap vliegt.
Hopelijk zondag wat minder wind, of het zal uwen blauven geschelpten allen niet zijn die zal afzien!
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Hoe gaan we nu op voorhand iets weten van het parcour en zo?pjer wrote:Je moet weten dat mijn buurman nogal een verwoed jager is. Zonet hoorde ik zijn vrouw roepen " skiet ne kjere eentwadde voe t'eten voe morgn".
Hij heeft geschoten. Tweemaal zelfs.
Toen hoorde ik hem iets mompelen over "weerol duvve morgn"