Zo 15/11/2009 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Palmo
Mountainbiker

Post by Palmo »

Een vettige maar toch zeker prettige tocht, die mijne maat en ik afgelegd hebben. We hadden er 49 kms in totaal opzitten. Ik vind dit modder tof, mijne maat nie..
En er was nog ene die dat niet prettig vond...... #-o #-o #-o
We zijn rond 9u vertrokken en we waren nog maar enkele kms verder toen we met een groepje van +/- 10 man langs de nete reden en opeens een onfortuinlijke biker enkele meters voor mij, waarschijnlijk tegen iemand zijn achterwiel reed en pardoes met zijn hele hebben en houden volledig, maar ook helemaal en met het hoofd eerst, in de Nete verdween. Eerst was er wat paniek bij de vrouwelijke bikers die hij bij had maar de ongelukkige kwam er snel terug uitgekropen, helemaal verdwaasd, uiteraard kletsnat, en vol modder. Hij wist niet waar hij het had en was er heel duidelijk van geschrokken, want hij wou al terug vertrekken met één of ander bike van zijn helpers terwijl zijn eigen bike volledig verdwenen was in de Nete.
Een toevallige toeschouwer ging zijn hark (of iets dergelijks) halen om de bike uit de Nete te vissen.
Ik hoop dat deze biker er niets van over gehouden heeft :drunk: buiten wat verwarring en een deuk in zijn imago, want kopje onder in een dergelijke vervuilde rivier is niet altijd even gezond.

Ps spijtig dat Fons er niet bij was, want uiteindelijk was het toch wel een grappig zicht.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

dju dat had ik wel eens willen zien. Het zal je maar overkomen.. Ben niet geweest had verplichtingen. Zaterdag de vaste route van st oedenrode (nl) gaan rijden. Singletrack heaven. was de moeite waard
frederik76
Mountainbiker
Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)

Post by frederik76 »

Palmo wrote:Een vettige maar toch zeker prettige tocht, die mijne maat en ik afgelegd hebben. We hadden er 49 kms in totaal opzitten. Ik vind dit modder tof, mijne maat nie..
En er was nog ene die dat niet prettig vond...... #-o #-o #-o
We zijn rond 9u vertrokken en we waren nog maar enkele kms verder toen we met een groepje van +/- 10 man langs de nete reden en opeens een onfortuinlijke biker enkele meters voor mij, waarschijnlijk tegen iemand zijn achterwiel reed en pardoes met zijn hele hebben en houden volledig, maar ook helemaal en met het hoofd eerst, in de Nete verdween. Eerst was er wat paniek bij de vrouwelijke bikers die hij bij had maar de ongelukkige kwam er snel terug uitgekropen, helemaal verdwaasd, uiteraard kletsnat, en vol modder. Hij wist niet waar hij het had en was er heel duidelijk van geschrokken, want hij wou al terug vertrekken met één of ander bike van zijn helpers terwijl zijn eigen bike volledig verdwenen was in de Nete.
Een toevallige toeschouwer ging zijn hark (of iets dergelijks) halen om de bike uit de Nete te vissen.
Ik hoop dat deze biker er niets van over gehouden heeft :drunk: buiten wat verwarring en een deuk in zijn imago, want kopje onder in een dergelijke vervuilde rivier is niet altijd even gezond.

Ps spijtig dat Fons er niet bij was, want uiteindelijk was het toch wel een grappig zicht.
Ons groepje is er ook gepasseerd toen hij er net uit kwam ... leuk is anders, moet ferm koud geweest zijn
douwen
Mountainbiker

Post by douwen »

De foto's die genomen zijn staan op http://picasaweb.google.be/emmeliedouwen/Mtb#

Hopelijk tot volgend jaar!
Post Reply