!!! 2005 !!!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Lijkt mijns inziens verdacht veel op de afmontage van jouw merida, nee? Heb je zwijggeld ontvangen? :D
Guest

Post by Guest »

Zwijg stil. Ik sprong ook eerst een gat in de lucht. Dacht al een 'koopje' te doen en niet heel het net te moeten afschuimen naar mijn onderdelen.
Blijkt de SRAM X.O afmontage nu alleen te krijgen op de hardtail (XC) en de Transmission (freeride) frames.
Het frame dat ik wilde, de Mission, (marathon), is alleen te krijgen in XTR en ipv X.O de XT2004 :roll: :evil: :oops:
Van logica gesproken.
Guest

Post by Guest »

Het Mission frame (marathon fully) 2005:
Er bestaat ook nog een Transmission versie (freeride, full alloy frame) en een hardtail versie (XC race, full carbon frame) versie.

Image

Carbon voordriehoek - achterdriehoek in de nieuwe alloy 66 legering - demper Manitou SPV 2005 (55 gram lichter dan de 2004 versie).

De hardtail versie:

Image

Voor de ShimaNO's de X.O race versie:
Last edited by Guest on Mon 16 Aug 2004 14:37, edited 4 times in total.
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

=P~
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Dennis wrote:
Fieldbiker schreef

Dennis schreef:
Hier de Scalpel 2005

http://www.forumfree.net/?t=1765768&view=getlastpost

Ik dacht dat dit de Scalpel van Christophe Sauser was, waarmee hij nu rond rijdt ? Wordt dit nu het nieuwe model 2005 ?

Fieldbiker
Ik denk niet dat Cannondale speciaal voor Sauser een fiets gaat maken met carbon buizen, als het niet de bedoeling is dit ook op de productiemodellen zo te brengen. Maar of dit al in 2005 zo gaat zijn is eigenlijk ook voor mij een vraag.
Op de website van probike een link gevonden met nog meer fotokes van sausers scalpel: http://www.mtb-sport.nl/foto-paginas/fo ... /index.htm
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Miljaarde knap masjien zeg :drunk: , diene heeft maar 2 voorbladen nodig :-?
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Qube wrote:Miljaarde knap masjien zeg :drunk: , diene heeft maar 2 voorbladen nodig :-?
Als ik goed lees een 42/29 combinatie.
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Bij de koerfietsen gaan ze naar nen triple, bij het mtb naar nen duo #-o . Of is dit zo een beetje op het idee van een compact crankstel gelijk Campa nu heeft :-?
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

@ qube : das ongeveer als een compact crankstel van campa en fsa. kheb zo ook een tijdje gereden met een dubbel vanvoor en dat gaat verrassend goed.

die wittte kleur is zooooooo vet eh :drunk:
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

en qua gewicht?
Post Reply