!!! 2005 !!!
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
Guest
Post by Guest »
Zwijg stil. Ik sprong ook eerst een gat in de lucht. Dacht al een 'koopje' te doen en niet heel het net te moeten afschuimen naar mijn onderdelen.
Blijkt de SRAM X.O afmontage nu alleen te krijgen op de hardtail (XC) en de Transmission (freeride) frames.
Het frame dat ik wilde, de Mission, (marathon), is alleen te krijgen in XTR en ipv X.O de XT2004
Van logica gesproken.
Blijkt de SRAM X.O afmontage nu alleen te krijgen op de hardtail (XC) en de Transmission (freeride) frames.
Het frame dat ik wilde, de Mission, (marathon), is alleen te krijgen in XTR en ipv X.O de XT2004
Van logica gesproken.
-
Guest
Post by Guest »
Het Mission frame (marathon fully) 2005:
Er bestaat ook nog een Transmission versie (freeride, full alloy frame) en een hardtail versie (XC race, full carbon frame) versie.

Carbon voordriehoek - achterdriehoek in de nieuwe alloy 66 legering - demper Manitou SPV 2005 (55 gram lichter dan de 2004 versie).
De hardtail versie:

Voor de ShimaNO's de X.O race versie:
Er bestaat ook nog een Transmission versie (freeride, full alloy frame) en een hardtail versie (XC race, full carbon frame) versie.
Carbon voordriehoek - achterdriehoek in de nieuwe alloy 66 legering - demper Manitou SPV 2005 (55 gram lichter dan de 2004 versie).
De hardtail versie:
Voor de ShimaNO's de X.O race versie:
Last edited by Guest on Mon 16 Aug 2004 14:37, edited 4 times in total.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
Op de website van probike een link gevonden met nog meer fotokes van sausers scalpel: http://www.mtb-sport.nl/foto-paginas/fo ... /index.htmDennis wrote:Ik denk niet dat Cannondale speciaal voor Sauser een fiets gaat maken met carbon buizen, als het niet de bedoeling is dit ook op de productiemodellen zo te brengen. Maar of dit al in 2005 zo gaat zijn is eigenlijk ook voor mij een vraag.Fieldbiker schreef
Dennis schreef:
Hier de Scalpel 2005
http://www.forumfree.net/?t=1765768&view=getlastpost
Ik dacht dat dit de Scalpel van Christophe Sauser was, waarmee hij nu rond rijdt ? Wordt dit nu het nieuwe model 2005 ?
Fieldbiker