Bij aankomst fietske afgespoten en nog eentje gedronken, en met Davitamonpakketje naar huis gereden. Een toffe voormiddag gehad. Was reeds het 3e jaar dat ik hier kom rijden. Doe zo voort Buddybikers !
11/10/09 Sleidinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rond 8.30 gestart voor de 55 km met mijn ploegmaat van MTB Heiende Lokeren. Vlotte inschrijving, een bepijling die er mag zijn, afwisselend parcours met mooie offroad stroken en prachtige bosstroken. Wel een valpartij met Sabientje net voor de 2e bevoorrading. Sorry hé, maar als je zo close tegen me rijdt dan word ik verlegen en val ik omver, op jou...
Gelukkig zonder veel erg kunnen voortrijden nadat we van de eerste schrik bekomen waren.
Bij aankomst fietske afgespoten en nog eentje gedronken, en met Davitamonpakketje naar huis gereden. Een toffe voormiddag gehad. Was reeds het 3e jaar dat ik hier kom rijden. Doe zo voort Buddybikers !

-
kogagriek
- Mountainbiker
- Location: koga miyata x runner scandium- Spcialized Epic crossmax SL, Sram X0
VTT Sleidinge
Wij vanuit Belzele gekomen en om 8.30u gestart. Inderdaad een dikke proficiat aan de organisatie. Goede bepijling, mooi en verrassend parcour, perfecte bevoorradingen en uitstekende afspuitplaats!
Zeker de beste organisatie van de zeeeer ruime omgeving.
Tot volgend jaar!
Groeten
Gert
Zeker de beste organisatie van de zeeeer ruime omgeving.
Tot volgend jaar!
Groeten
Gert
- betonboerke
- Mountainbiker
Sleidinge
Post by betonboerke »
Proficiat aan de organisatie , was dik in orde ,vlotte inschrijving ( met knappe dame die ons wegwijs maakte waar het te doen was) goed uitgepijld ( echt door iemand die zelf mtbikt) perfecte stop , met vriendelijke mensen, zo'n organisatie vraagt om dit 2 dagen na elkaar te doen, vandaag veel "concurentie " van omliggende gemeenten. Komen zeker volgend jaar terug
Aangezien ik de streek van Diksmuide intussen wel gezien heb maar eens afgezakt naar Sleidinge.
Prachtige rit, het bord 'nog 5 km' stond maar op 3 km maar ze voelden wel als 10
pfft waren die stukken zwaar 
Enige probleempje van heel de rit: mijne maat kreeg zijn slotje niet meer open nadat we het Davitamon pakketje in ontvangst genomen hadden. 't Slotje is nu wel open maar zal wel voor altijd open blijven
Sleidinge, we komen terug! Proficiat.
Prachtige rit, het bord 'nog 5 km' stond maar op 3 km maar ze voelden wel als 10
Enige probleempje van heel de rit: mijne maat kreeg zijn slotje niet meer open nadat we het Davitamon pakketje in ontvangst genomen hadden. 't Slotje is nu wel open maar zal wel voor altijd open blijven
Heel mooie 55 km gereden vandaag. Uitstekende bepijling, een goed parcours met de wind die het af en toe wat moeilijker maakte en. een zeer goede bevoorrading. De laatste off-roadstrook was er één die kon tellen, het bolde voor genen meter en dan nog het preiveld erbij die maakte dat ik blij was om de beton terug te zien.
Een afspuitplaats waar velen een voorbeeld mogen aan nemen, een GRATIS fietsbewaking en nog een davitamon-pakketje als bonus.
Zeker een tocht die ik volgend jaar terug zal rijden.
Proficiat aan de organisatoren en medewerkers

Een afspuitplaats waar velen een voorbeeld mogen aan nemen, een GRATIS fietsbewaking en nog een davitamon-pakketje als bonus.
Zeker een tocht die ik volgend jaar terug zal rijden.
Proficiat aan de organisatoren en medewerkers
Amai, we gaan toch ne keer nen prijs moeten uitreiken voor de verste deelnemer! Bedankt om van zover te komen!JurgenG wrote:Aangezien ik de streek van Diksmuide intussen wel gezien heb maar eens afgezakt naar Sleidinge.
Prachtige rit, het bord 'nog 5 km' stond maar op 3 km maar ze voelden wel als 10pfft waren die stukken zwaar
Onze dank gaat trouwens naar elke deelnemer, we hebben niks anders dan tevreden gezichten gezien. Onze inspanningen werden beloond en de weergoden waren ons gunstig gezind.