ja ik kan dit ook maar lezen en vragen eLMTB wrote:robin wrote:in het verslag van mountainbike.be staat er dat er bij de fun A het meest deelnemers zijn,en dat er daar eens moet over nagedacht worden,
wat voor maatregels zouden ze daar dan nemen?
???????????????????????????????????????????
flanders cup Westouter 6 september
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
redbiker
- Mountainbiker
Misschien bedoelt men dat de verhouding tussen de opbrengsten van de inschrijvingsgelden tov de prijzengelden niet in verhouding is in vergelijking met de andere reeksen? Maw dat de funklasse wordt gebruikt om de andere reeksen te spijzen?robin wrote:ja ik kan dit ook maar lezen en vragen eLMTB wrote:robin wrote:in het verslag van mountainbike.be staat er dat er bij de fun A het meest deelnemers zijn,en dat er daar eens moet over nagedacht worden,
Of dat kortere wedstrijden (1u à 1u30) meer in trek zijn bij de doorsnee mountainbiker die werkt dan de langere wedstrijden van bijv. de masters?
Misschien moet de auteur eens reageren wat hij juist bedoelt?
Wat vragen? zonder iets kan ik niets vragen of behandelen op de commisierobin wrote:ja ik kan dit ook maar lezen en vragen eLMTB wrote:robin wrote:in het verslag van mountainbike.be staat er dat er bij de fun A het meest deelnemers zijn,en dat er daar eens moet over nagedacht worden,
- THE_MaRiJn
- Mountainbiker
Post by THE_MaRiJn »
Heb voor het eerst wedstrijd gereden, bij fun B natuurlijk
Serieus afgezien maar toch nog 19e van de 30 starters
grtzzz
Serieus afgezien maar toch nog 19e van de 30 starters
grtzzz