30/08/09 Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

@ Cortinovis,

Dit is fout gedrukt, maar daar kan je niets aan veranderen, we werken inderdaad samen en het vertrek is voor alle duidelijkheid in de feesttent van Muggenberg Kermis aan de Netelzeepstraat in Bekkevoort.[/quote]
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

zie ik wel zitten, zal waarschijnlijk afkomen met strammermax.
ik voor de 65 km .

ps: hoeveel hoogtemeters zitten in de 65 km ?

grtz
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Is het enige verschil tussen de 65km en de 80 km de lus in assent?
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

De 65 heeft ongeveer een 900 hgtm en het is vooral de lus in loksbergen waar de 83 zich onderscheidt van de 65km. De "mooiste holle weg van vlaams brabant" zit in 83km!!
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Ik ben net terug van afpijlen!! Het parkoer ligt perfekt, geen enkel plasje te bespeuren!! Nu is het wachten tot jullie er zijn! :-D :-D Vergeet niet onderweg uw mooiste glimlach ten berde te brengen want over het hele parkoer staan er fotograven die u op de gevoelige plaat zullen zetten. Deze kan je volgende week al op onze site terug vinden. Tot morgen waarschijnlijk (o)
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Hoe lang lopen de 65 en de 80 samen?
Ben nog altijd aan het twijfelen tss Kasterlee en Bekkevoort :oops:
Ben nogal beperkt in tijd, moet om de 14 dagen voor 13u thuis zijn (vrouw met de late) zie je :-?
Ik ga ofwel de 100 doen in Kasterlee, of één vd marathons hier, zal vh gevoel morgenvroeg afhangen denk ik :wink:
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik kan reeds bevestigen dat het parcours er overal KURKDROOG bijligt.
Vandaag met een collega van het werk met de koersfiets in Kaggevinne gaan deelnemen aan de 2e Heuveltjesrit. Op een gegeven moment rijden we achter een groepje maar toen we na een lange, smalle onverharde single-track vervolgens door een onverharde veldstrook van honderden meters omhoog het veld in moesten wist ik dat er iets niet juist was.
:evil:
Inderdaad, we waren zonder het te beseffen de geel-zwarte pijlen aan het volgen van de MTB tocht die morgen in Bekkevoort plaatsvindt. Onze geel-zwarte mavic pijlen en de geel-zwarte VWB pijlen leken nagenoeg identiek te zijn. Blijkbaar overlapte onze wegtocht die van de mtb morgen en waren we zonder het te beseffen aan het mountainbiken met onze koersvelo, wat een zicht!
:oops: :oops: :oops:
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Aai aai aai schijfrem #-o #-o Maar het klopt inderdaad dat de 2 soorten pijltjes verwarrend zijn. Nu morgen vroeg gaan er enkele jongens het parkoer inspekteren en zullen de mavic pijltjes vakkundig verwijderen indien deze op ons parkoer zouden komen.

Voor Verellen/ de 65 en 83 spilts al na 7 à 8 km. Daarom stel ik voor dat je de 83 volgt en op de 3de bevoorrading de 45 en 55 km volgt indien de benen of de tijd het niet meer toelaat. Zodoende kom je ook aan ongeveer 65km. Maar je kan dan natuurlijk ook gewoon de 83 volgen!!
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

ik zie nergens staan van wanneer er vertrokke kan worde

edit : zie het nu staan 07:30 ?
Jakkie
Mountainbiker

Post by Jakkie »

Alles staat al klaar om morgenvroeg om 7h vanuit Wuustwezel te vertrekken richting Bekkevoort.
Nu nog een glaske wijn (om goed te slapen) en dan hopelijk weer heerlijk genieten van de TT. tot morgen!

website : http://www.herrygers.be
logboek van gereden TT's? : http://mtblogboek.wordpress.com/
Post Reply