05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
ikke met de fiets
Mountainbiker

beginnersvraagje

Post by ikke met de fiets »

hello,

er gaan soms verhalen de ronde dat de "gevorderde" rijders zich soms mateloos kunnen ergeren in de beginnerkes die iedereen ophouden ... awel, ik ben zo'n beginnerke, en zou interesse hebben om de 30 km eens te komen testen :-? .
omdat dit dan een first-off voor mij zou zijn en ik geen "begeleiding" kan genieten, zou ik effe willen weten of ik eventueel de toestemming zou krijgen om het rap volkske ietwat in de file te zetten :oops:

vriendelijk dank bij voorbaat.

Ikke
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Re: beginnersvraagje

Post by Nazgul »

ikke met de fiets wrote:hello,

er gaan soms verhalen de ronde dat de "gevorderde" rijders zich soms mateloos kunnen ergeren in de beginnerkes die iedereen ophouden ... awel, ik ben zo'n beginnerke, en zou interesse hebben om de 30 km eens te komen testen :-? .
omdat dit dan een first-off voor mij zou zijn en ik geen "begeleiding" kan genieten, zou ik effe willen weten of ik eventueel de toestemming zou krijgen om het rap volkske ietwat in de file te zetten :oops:

Ikke
niks van aan trekken, de rappe zullen u wel kunnen inhalen op de bredere wegen, iedereen is wel eens beginner geweest.

Als gij u maar amuseert
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

hello,

er gaan soms verhalen de ronde dat de "gevorderde" rijders zich soms mateloos kunnen ergeren in de beginnerkes die iedereen ophouden ... awel, ik ben zo'n beginnerke, en zou interesse hebben om de 30 km eens te komen testen .
omdat dit dan een first-off voor mij zou zijn en ik geen "begeleiding" kan genieten, zou ik effe willen weten of ik eventueel de toestemming zou krijgen om het rap volkske ietwat in de file te zetten

Ikke
Ik zal met veel plezier achter u rijden in de file =D> :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Na een paar daagjes rust zal ik hier ook aanwezig zijn.
Normaal voor de 100 en niet om te schitteren, maar om de overtollige tapas en sangrias eraf te rijden :oops:
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

@ikke met de fiets: ontwijk het vroegere startuur; deze mannen doen wel hevig maar moeten van de vrouw of hun moeder of hun schoonmoeder op tijd terug zijn voor het eten. Vertrek net voor het sluiten vd inschrijvingen en kies voor een lange afstand, zalig.
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

@ Ikke met de fiets; doe gewoon op uw gemak en op uw eigen tempo, al degene die geen begrip kunnen opbrengen voor de 'iets minder getalenteerde biker', de groep waar ik ook toe behoor, zijn hoogstwaaschijnlijk baanjeanetten die ook eens een TT'ke meerijden ... Voor de rest, zoals eerder gezegd, vermijd het vroege startuur, dan heb je gegarandeerd minder last van al die racekonijnen.
Vooral, rijd gewoon je eigen tempo en ga inderdaad eens voor de langere afstand, verleg je grenzen, maar blijf ervan genieten ;-)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Alvast bedankt voor het advies.

vertrek nu effe naar de champagne, dus hoop dat tegen zondagmorgen die bubbels uit m'n systeem zijn.... anders kan het ook nog dienen als handig excuus :drunk: ingeval van slechte dag.
al geruststellend da'k een beetje kan uitslapen :-D

we'll see ....
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

passeer zeker eens op de 2° bvvd van de 66 km :-D
Christ D.
Mountainbiker

Re: beginnersvraagje

Post by Christ D. »

ikke met de fiets wrote: er gaan soms verhalen de ronde dat de "gevorderde" rijders zich soms mateloos kunnen ergeren in de beginnerkes die iedereen ophouden ... awel, ik ben zo'n beginnerke, en zou interesse hebben om de 30 km eens te komen testen :-? .
Met alle respect hoor,maar op de 30km zal je niet veel last hebben van koerskiekens. Enjoy your ride dude !!!
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

allez, ik ga het ook wagen om de 100km af te haspelen. het zal den eerste keer zijn dat ik voor een 100km start. ben benieuwt hoe ik dit ga verteren... het is een beetje als voorberijding voor de VTT van Bolland.
Post Reply