MOERBEKE-WAAS (o-vl)20-21 juni+PROVINCIAAL KAMPIOENSCHAP

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
J-BIKER
Mountainbiker

Post by J-BIKER »

n_biker wrote:na 500 meter was mijn wedstrijd al bijna gedaan :-? ik lag bij die zware valpartij bij de juniors :( . ik viel als 2de en kreeg dus 10-15 man over mij . met als resultaat , gans mijn linkerbeen ligt open , en zware kosten aan mijn bike :-? ( alle 2 de wielen slom , barends los in 2 , remmen kapot ( volledig slom) kader geschonden , ... ) 2 mensen hebben dan een beetje geholpen zodat mijn bike tog weer reed . alles een beetje proberen recht trekken , en dan na 10 min en ondertussen al gedubbeld ben ik tog weer vertrokken , en heb er tog nog een mooie training kunnen van maken :-?
ik heb dan nog de ganse wedstrijd meegereden met elias , die 7de reed .
kheb de wonden zo goed moegelijk proberen verzorgen , maar mijn been begint ier nu tog stijf te worden , en wandelen zonder manken gaat ook moeilijk #-o
nu alles proberen in orde te krijgen voor habay-la-neuve :bounce:
grtz
ah ik dacht dat gij terug gekomen waart tot bij ons toen we u dubbelden.
al sjans da de niks gebroken hebt.
de ruben is er slechter aan toe.

Khad ook peg. reed in derde positie, en dan pedaal losgekomen. net voor de gracht van waar het technisch wordt. heel die bos gelopen tot aan de kar. pedaal opgezet. Gelukkig ben ik nog tot de 5e plek kunnen terugkomen.
n_biker
Mountainbiker

Post by n_biker »

J-BIKER wrote:
n_biker wrote:na 500 meter was mijn wedstrijd al bijna gedaan :-? ik lag bij die zware valpartij bij de juniors :( . ik viel als 2de en kreeg dus 10-15 man over mij . met als resultaat , gans mijn linkerbeen ligt open , en zware kosten aan mijn bike :-? ( alle 2 de wielen slom , barends los in 2 , remmen kapot ( volledig slom) kader geschonden , ... ) 2 mensen hebben dan een beetje geholpen zodat mijn bike tog weer reed . alles een beetje proberen recht trekken , en dan na 10 min en ondertussen al gedubbeld ben ik tog weer vertrokken , en heb er tog nog een mooie training kunnen van maken :-?
ik heb dan nog de ganse wedstrijd meegereden met elias , die 7de reed .
kheb de wonden zo goed moegelijk proberen verzorgen , maar mijn been begint ier nu tog stijf te worden , en wandelen zonder manken gaat ook moeilijk #-o
nu alles proberen in orde te krijgen voor habay-la-neuve :bounce:
grtz
ah ik dacht dat gij terug gekomen waart tot bij ons toen we u dubbelden.
al sjans da de niks gebroken hebt.
de ruben is er slechter aan toe.

Khad ook peg. reed in derde positie, en dan pedaal losgekomen. net voor de gracht van waar het technisch wordt. heel die bos gelopen tot aan de kar. pedaal opgezet. Gelukkig ben ik nog tot de 5e plek kunnen terugkomen.
jah , kheb u da oren zeggen na de finish dat er iets was mee uwen pedaal . nee ik was dus gedubbeld #-o
khad mij in valentijn zijn wiel gezet en terug tot bij ulder gereden :p
ma kheb ulder dan maar laten rijden want mijn knie deed pijn en mijn voorwiel stond los . mja hopelijk beter in habay . hopelijk nekeer zonder pech , want da nog nie veel gebeurt did jaar . nja ma ruben heeft eigenlijk ook nog geluk , want hij dacht dat het gebroken was en dan zou het nog veel erger geweest zijn eh . het was "juist" uit de kom , alhoewel dagge daar ook ferm mee kunt sukkelen . en bram , da was vies , die was buiten bewustzijn , en die lag daar gwn en die reageerde nie , ik dief bijna nie kijken :s
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

hallo,
eerst en vooral bedankt aan iedereen voor de talrijke opkomst.Het begon zondag wel in mineur met de zware valpartij bij de junioren waarbij ruben en vooral bram er het ergst aan toe waren.Ik stond toevallig 20 meter verwijderd van de valpartij en ben bij Bram gebleven tot de hulpdiensten van het rode kruis (snel) ter plaatse waren.Hij was er erg aan toe en verloor af en toe bewustzijn.Heb onmiddelijk de dienst 100 gealarmeerd die na 10 minuten =D> reeds ter plaatse waren.Ik hoop dat ondertussen de toestand van beide renners is verbeterd.Indien iemand informatie heeft over de toestand van Bram mag het me altijd laten weten.Wat betreft de prijzenverdeling had ik inderdaad beloofd om een en ander uit te klaren.Het is er helaas niet van gekomen omdat ik er ook nog geen antwoord op had gehad.Ondertussen heb ik vernomen dat er bij de masters een 'scratch' prijzenpot was maar dat de podia's van beide reeksen zeker niet vergeten zouden worden.Heb het nog niet uitgerekend maar ik denk dat de verhouding aantal deelnemers/aantal prijzen procentueel bij ons zelfs hoger ligt dan pakweg een strandrace waar 1000 bikers inschrijven aan minstens 20 euro.Maar ik ben mijn belofte niet nagekomen om het te publiceren(niet moewillig) waarvoor mijn excuses.Ik begrijp S-worksrider wel een beetje maar ik hoop dat hij ook ons een beetje begrijpt.Voor de rest een zeer geslaagd week-end en hopelijk tot volgend jaar.Ook proficiat aan alle provinciale kampioenen
grtn pat2
Last edited by pat2 on Sat 27 Jun 2009 08:43, edited 1 time in total.
Yannick_Boom
Mountainbiker

Uitslag

Post by Yannick_Boom »

Waar staat eigelijk de uitslag?
Heb hem nog steeds niet kunne vinden :-?
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Uitslag??? :roll:
Niet belangrijk genoeg om te posten,waarschijnlijk!!! #-o
Geld is binnen,en de rest zien ze wel...als't past!! #-o
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

CORRECTIE:
In de gazette stonden de eerste 5 of 10 van de elites en jongeren U 23, te samen in 1 armtierig uitslagske! :lol: :wink:
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Yannick_Boom
Mountainbiker

Uitslag

Post by Yannick_Boom »

De uitslag is nergens te vinden. Iemand hier meer informatie over?
boulangierke
Mountainbiker
Location: specialized epic expert 2008, cube hpc elite carbon 2010, Pervelo(white) xo whit a little xxtune

Post by boulangierke »

wanneer komt nu is eindelijk diefotoreportage op mountainbike.be
Gismo
Mountainbiker

Re: Uitslag

Post by Gismo »

Yannick_Boom wrote:De uitslag is nergens te vinden. Iemand hier meer informatie over?
http://www.mountainbike.be/algemeen/uitslagen.php
Post Reply