19/06/09 Kalken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Tochtje was goed georganiseerd.
Vond wel dat het asfaltgehalte erg hoog lag, maar dat zal aan de streek liggen zeker.
Het mooie weer maakte alles goed.
Leuke vondst dat klimmetje en afdalinkje aan de brug.
De passage door dat parkje werd door de lokale dorpsjeugd niet geäprecieerd, aan dat 'poortje' hadden ze wat fietsen op een hoop gegooid om die ingang te blokkeren.
Een klein beetje tolerantie voor die ene keer dat er een tt passeert zal geen kwaad kunnen zeker?
Of moest je over die hindernis biken om het evenwicht wat te verbeteren :wink: ?
Gezellige aprés...
biker gert
Mountainbiker

Post by biker gert »

Met een tiental 2 many bikers deelgenomen. Leuke tocht, goede bevoorrading en vriendelijke dames aldaar. Ook aan de aankomst leuke après en sympathieke leden.
Over de rit: 51 km en gemiddelde van 26,5. Leuke doortocht door café de beize en passage brug E17.
Après zeer goed :-)
Met mijn kozijn gaat alles goed. Die is in de beek gereden met fiets en al ' s avonds. Enorm stinken naar gootmore, heb hem bij mij thuis in de douche gestoken en in beddeke gelegd. Zelf nog iets gaan drinken in de beize.
MC rage
Mountainbiker

Post by MC rage »

biker gert wrote:Met een tiental 2 many bikers deelgenomen. Leuke tocht, goede bevoorrading en vriendelijke dames aldaar. Ook aan de aankomst leuke après en sympathieke leden.
Over de rit: 51 km en gemiddelde van 26,5. Leuke doortocht door café de beize en passage brug E17.
Après zeer goed :-)
Met mijn kozijn gaat alles goed. Die is in de beek gereden met fiets en al ' s avonds. Enorm stinken naar gootmore, heb hem bij mij thuis in de douche gestoken en in beddeke gelegd. Zelf nog iets gaan drinken in de beize.
Ik en Steven hebben vanaf de bevoorrading gas zitten geven met iemand van 2many bikers. Hij had een rode helm van spezialed.
Wel sympathieke gast! + deed mee kopwerk! Respect! Als je hem ziet, bedank hem maar want we hadden er de tijd niet voor.
A mie
Mountainbiker

Post by A mie »

Binnenkort foto's online!!

http://picasaweb.google.be/modderfotos/
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Als laatste binnen gekomen omdat ik blijkbaar zonder het te beseffen de eindplaats voorbij was gereden en zo waarschijnlijk aan de 25 km begonnen was. Pas toen mijn kilometriekske meer dan 53 km begon te tonen, viel mijne frank. Dus op het einde toch 58 km gebold #-o .

Maar voor de rest ons prima geamuseerd. twas idd een vlamparcours, maar de verscheidenheid van de lange stroken off road maakten dat het niet begon te steken.

De brug op en neer vond ik ook wel leuk. Als steile-afdalingskes-hater toch naar beneden gegleden (achterwiel heeft een toerken gedraaid in die afdaling denk ik) en tevreden over mezelf dat ik het gedaan heb.

Wat mij betreft tot volgend jaar en dan hopelijk zonder file, en tijd genoeg om in dat caféken ne keer op een fietsbarkruk een pilsken te kunnen drinken. Heb da nu nie gedaan wegens tbegon al te donkeren.

dank u wel, modderfokkers
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Hoeveel deelnemers zijn er geweest
mvg
Sympathy for the DUVEL
Mountainbiker

Post by Sympathy for the DUVEL »

Jullie waren met 381 deelnemers, waarbij onze eigen leden niet meegerekend. Bedankt voor de talrijke opkomst en vele positieve commentaren. Extra mededeling voor de 2 Many Bikers en andere waterratten. We hebben zonet de pijltjes weggehaald, en alle grachten en beekjes zorgvuldig gecontroleerd, en hebben geen collega's meer teruggevonden. hopelijk tot volgend jaar?
biker gert
Mountainbiker

Post by biker gert »

Sympathy for the DUVEL wrote:Jullie waren met 381 deelnemers, waarbij onze eigen leden niet meegerekend. Bedankt voor de talrijke opkomst en vele positieve commentaren. Extra mededeling voor de 2 Many Bikers en andere waterratten. We hebben zonet de pijltjes weggehaald, en alle grachten en beekjes zorgvuldig gecontroleerd, en hebben geen collega's meer teruggevonden. hopelijk tot volgend jaar?
Voorstel voor volgend jaar: extra technisch parcourke door de Hogerop-beek voorzien?
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Gisteren ook met drie man uit Dendermonde komen biken . Parcour was inderdaad wat zwakjes maar voor op een vrijdagavond vind ik dit niet zo erg :wink: Toch ook wel aangenaam verrast door die klim en daling op de brug =D> =D> Als ook die doorgang door het café . Juist jammer dat er niks op den toog stond :-D :-D
Bevoorrading was =D> sfeer was =D> het weer was =D> dus dit was zeker een geslaagde avond =D>

Achteraf nog aan den toog gehangen en de twee dames achter den toog iets getrakteerd , ik was ze dit nog verschuldigd van in Houffa :wink: nog is bedankt.

Tot volgend jaar =D> en ik kijk al uit naar de foto's :P
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ikke hier ook komen biken met een collega van het werk uit de buurt!
Veel stress om op't voorziene tijdstip daar te geraken,wat niet makkelijk is rond 1800 uur door Gent te riiden!
Allee,veel te laat,en juist voor de "groene kudde" vertrokken,die ons even later bijhaalden en terplaatse lieten!!!
Collega zat met een vliegske in zijn oog,slechte benen,ademhalingsproblemen en had last van de graspollen! :wink:
Ikke had juist last van 2 slechte benen,gelukkig hebben we er maar 2! :lol:
t'Kwam er op neer dat we zonder veel inspanning ergens in't wiel bleven plakken uit de wind,en alzo veel stof gevreten hebben! :lol:
We hebben dat later rijkelijk doorgespoeld en t'was weeral 5 voor 12 dak terug thuis was! #-o
Nog een geluk dat ik de ganse avond colla gedronken had om wakker te blijven! :^o
We hebben ons toch goed geamuseerd op deze zonovergoten vrijdagavond en zijn benieuwd naar de foto's van die kroegentocht! :lol:
Post Reply