14/03/2009 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
*Andy*
Mountainbiker

Post by *Andy* »

Ben terug van een mooie tocht(61km). :drunk:
Gestart in de zon maar na een 30 tal kilometer begon het wat miezerig te regenen. :-?
Maar dit heeft niets afgedaan aan het plezier van deze tocht.
Vond hem persoonlijk toch redelijk lastig(door de wind) oftewel had ik een off-day(avg:21km/h :oops: ).
Bepijling => ok
Bevoorading => ok+
Afspuit plaats => ok
Douche's => ok
Parcour naar mijn mening =>meer dan ok
=D> =D> =D>
Nu vlug mijn fiets wat reinigen en klaar zetten voor morgen in Gits
Duinenpiepertje
Mountainbiker

Post by Duinenpiepertje »

Ook net de grote toer afgehaspeld. Door de wind toch vrij lastig. Gelukkig lag het parcours er niet al te modderig bij.

Greetz

Duinenpiepertje
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

een goed parcoer met veel afwisseling :P de prive stroken en de speeltuint :P jes vond ik ook zeer leuk. de bevooradingen en bepijling was ok zeer goed :P t :P en slotte voor :P mij 8 op 10 =D> en het par =D> coer zo goed ber =D> ijdbaar, prima jongens
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

spijtig van het weer dat plots veranderde.voor de rest =D> .had nie veel verwacht van de streek maar wat een toffe tocht ;zeer veel offroad die altijd berijdbaar was .toffe speelbosjes;bepijling zeer in orde en bevoorrading ook.kortom tot volgend jaar. :bounce:
Djess
Mountainbiker

Post by Djess »

Twas idd een mooie tocht (61km) die door de wind een pak lastiger werd gemaakt. Alles was goed georganiseerd, dus een leuke voormiddag gehad! =D>
voetbalhenk
Mountainbiker

Post by voetbalhenk »

Heel mooie tocht met veel variatie. Het off-roadgehalte was heel hoog waarvoor dank. Ik heb de 30 km gedaan en heb een vraagje i.v.m. de bevoorrading. Ik heb daar iets gegeten die leek op broodpudding maar was ijskoud. Ik zou graag weten wat het was en waar ik het kan halen het was superlekker. Veel dank aan iedereen die deze toer in elkaar heeft gestoken, het was stukken beter dan vorig jaar en ik denk persoonlijk dat die af was.
PROBEEMER
Mountainbiker

Post by PROBEEMER »

DEZE TOCHT STAAT ALS EEN PAAL BOVEN WATER VANDAAG ME ROT GEAMUSEERD SAMEN MET COLEGA VAN HET WERK (toevallig tegen gekomen) een prima tocht track 100% MIJN DING NIE TE VEEL ROAD DAT IS EEN VVT.SEE ME NEXT YEAR =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
champ 08-09
Mountainbiker

Post by champ 08-09 »

De Mc Bride Kampioen geeft hem ook geamuseerd deze morgen. Na 2 weken nie meer op fiets heb gezeten. Alles was dik in orde in gistel. Dacht ook van mijn avg boven de 20 te halen. maar ben blijven steken op 19.8avg. nie slecht voor mezelf. Vond wel redelijk zware stukken tussen. Maar ja is het leven van een biker he. Zal morgen in gits aan een zondagtempo zijn denk ik. =D> =D> =D> Mc Bride MTB Team
roy111
Mountainbiker

Post by roy111 »

Was aangenaam verrast van het hoge percentage offroad, het was hier wel aangekondigd maar de werkelijkheid is soms anders. Ook de bevoorrading stond gepast met veel lekkers.

De organisatie heeft hier veel tijd ingestoken =D>

61.2 km (21.4 gem.) + 49 km heen + 49 km terug
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Gisteren ook gereden met enkele Choufkes =D> en enkel sympatisanten :wink:
En inderdaad het is en blijft nog steeds één van de mooiste in Gistel, dit jaar hadden ze veel positieve nieuwe stukken in het parcours verwerkt =D>

Ik ben een regelmatige gistelse toertocht rijder en gisteren veel nieuwe stukken ontdekt =D>

had precies 60 km op de teller en 76 hoogtemeters op de rit

verslagje staat te lezen op volgende link

http://www.choufkes.be/mtb/ritverslagen ... 202009.htm

groeten :wink:
Sportclub Gistel tot volgend jaar ...
Post Reply