01/03/09 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Kiekefretter in de kempen wrote:Is dat niet te druk met 3000 deelnemers ???
Ik ga het niet nog eens voor de derde keer uitleggen, maar op bladzijde 2 van deze topic is daar al uitgebreid op geantwoord
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

ik heb ook wel zin in frietjes , nu men umicore tenueke nog proper krijgen , want dat hebben ze graag opt fabriek :lol:
Lau Loenen
Mountainbiker

Post by Lau Loenen »

Wij komen zondag ook af met ne man of drie. De Tongerlo op 2 km van t eind heeft ons er al diverse malen doorheen geholpen. Wellicht proberen we dit jaar de 70 km. Kan dat pintje nog harder op de maag vallen. :drunk:
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

Kiekefretter in de kempen wrote:Is dat niet te druk met 3000 deelnemers ???
Amai hier zijn er toch een paar die niet kunnen lezen zunne, ga gewoon MTbiken en laat de rest aan de organisatie over. =D>

Als ge denkt ni op tijd binnen te zijn op de lange afstand begin er dan ni aan. [-X

Ik start om 8:30 en zal de 70km rijden en op tijd binnen zijn voor mijne frit :wink:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Fons, net je film over de TT van vorig jaar bekeken. Overigens, knap werk. Ik vraag me alleen af waarom mijn vriend Peter steeds gefilmd wordt aan de Tongerlostand en nooit tijdens het fietsen.
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

kom zeker af voor de 70k ... wil al die Wezelse singletracks wel 's proeven ... :drunk:

& we starten om 10:30 ... dan staat 'r wat druk op de ketel om te vlammen 8) :-D
twc
Mountainbiker

Post by twc »

de twc s zullen dit jaar niet aanwezig kunnen zijn
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

@lowie,

zijn de parcours krak 't zelfde als vorig jaar? Kwestie om mbv mijne gps de 45 zelf uit te breiden (hier en daar 2x zelfde stukske doen, andere rechtere stukken weglaten) tot een 60km met een max aan singletrax :bounce: :bounce: :bounce:
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Ben waarschijnlijk ook van plan om af te komen. Zou voor mij de 1ste keer mol zijn, maar lijkt me de moeite volgen de reacties van de meeste hier. gewoon uit nieuwsgierigheid, wie komt er nog af uit de kanten van riemst?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

moddercrosser wrote:@lowie,

zijn de parcours krak 't zelfde als vorig jaar? Kwestie om mbv mijne gps de 45 zelf uit te breiden (hier en daar 2x zelfde stukske doen, andere rechtere stukken weglaten) tot een 60km met een max aan singletrax :bounce: :bounce: :bounce:
parcours is zo goed als identiek, alleen is er na het viaduct aan km 5 een extra singletrack van 500 meter, en op de 60 en 70 juist voor de (nieuwe) bevoorradingsplaats een extra st van een goeie 300 meter
Post Reply