15/03/2009 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

deze morgen samen met karolus ons boske met de nodige kalk en linten voorzien. =P~ En op het laatste van het bos nog een verrassingsken neergezet. :-D T'was tjolen zulle met da paksken maar t'staat er zo schoon. :drunk:
zal der nog wel eens nen foto van gaan nemen als ik goesting heb.

Nu met al die hoge verwachtingen begin ekik al op eiers te lopen zulle want stel da we dan niet voldoen aan jullie verwachtingen. het parcours is maar wat de streek is met hier en daar een extra'tje.
We hebben er wel voor gezorgd dat zowel de kleine als de groten toer al de technische zone's passeren.

Dus gasten nu ook geen mirakels verwachten e.
Of toch geen al te groooooote :lol:

Morgen nemen we de grysperreberg onderhanden. opnieuw een uitdagingsken. Heb er gisterennamiddag nog eens gaan overrijden en ie bolt goe moek zeggen. Den gregory erik en Hans hebben er al veel energie ingestoken toen ik op traingsstage was in calpé.

Maar morgen ga kik dat allemaal goe maken.
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Hmm bakkerke, ik was toch weer getuige van een mirakelke. Zondag hebben de bakker, Karolus, Roeselarenaere, Bulke en den tram nog een singletrakske aangelegd, dat schoon op en neer gaat. Hier een fotoke van tijdens de werkzaamheden. Het is wel wat gephotoshopt omdat het nog niet te duidelijk zou zijn van waar het is. Met tijd en boterham komen jullie dat allemaal te weten. Knap gewerkt mannnen =D>
Image
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

YEP, ik ben ook overtuigd: de Grysperretocht staat op de kalender met stip genoteerd. Als Brigandsbiker mogen we hier niet ontbreken!
tip voor de organisatie: ik ben zot van die Geitetaarten...passeert de tocht aan dat klein bakkerijtje met die grote taarten? (zeg niet dat de wakkere bakker die taarten bakt, hé?) [-o< [-o<
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Goed nieuws, ik kan er toch bij zijn op onze eigen toertocht, de club heeft beslist dat ze niet afzakken naar de Beker van België in Dinant maar ipv daarvan de week daarop naar een MTB-wedstrijd gaan!
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

AMG wrote:Goed nieuws, ik kan er toch bij zijn op onze eigen toertocht, de club heeft beslist dat ze niet afzakken naar de Beker van België in Dinant maar ipv daarvan de week daarop naar een MTB-wedstrijd gaan!
:drunk: als da geen goed nieuws is :drunk: :drunk: we zullen joen steun goe kunnen gebruiken...fijn da ge der bij zult zijn... :wink:
D.I.D.I.
Mountainbiker

Post by D.I.D.I. »

aan julder inspanningen te zien, zal dat er een schoon tochtje uitzien... ik ga de rest van de bende proberen overtuigen (zal wel nie nodig zijn) om af te zakken naar de grysperretocht
nu just maar hopen dat het weer wa meezit...en dak al het zomerfietske de sporen kan geven. ajiiiieee
greetz en toe ton
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Tocht staat ook al genoteerd in den agenda :wink: :wink:

Grtzz

Pompierke
lucvdb
Mountainbiker

Post by lucvdb »

tram4 wrote:Zondag hebben de bakker, Karolus, Roeselarenaere, Bulke en den tram nog een singletrakske aangelegd, dat schoon op en neer gaat.
Ik ben er zondagavond toevallig gepasseerd en had onmiddellijk door dat jullie hier voor verantwoordelijk waren :-D :-D :-D

Knap werk !!!!
lucvdb
Mountainbiker

Post by lucvdb »

tram4 wrote:Zondag hebben de bakker, Karolus, Roeselarenaere, Bulke en den tram nog een singletrakske aangelegd, dat schoon op en neer gaat.
Ik ben er zondagavond toevallig gepasseerd en had onmiddellijk door dat jullie hier voor verantwoordelijk waren :-D :-D :-D

Knap werk !!!!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

JA vaneigens een van onze technische zone's al 1 keer opnieuw moeten doen wagens vandalisme.
En t'is were van datte tomme toch.

Nu ja gelukkig ist maar wat nieuw lint en we zijn weer vertrokken.

De EXACTE AFSTANDEN ZULLEN 32km EN 56km zijn met onze excuses daarvoor. Maar er is door die vermeerdering in afstand % offroad bijgekomen =D>
Is ook moeilijk als je 4maanden geleden uw afstanden moet doorgeven en je constant op zoek gaat naar nog meer offroad.
Nu zitten we aan ong 60% wat ons veel mooie zondagen zonder fiets heeft opgeleverd.
Proficiat aan alle grysperre's voor moed en opoffering.

Nu zondag opnieuw 2 zone's onderhanden nemen en dan volgende week is het onze grote dag.

En daarna gaan we met z'n allen opnieuw genieten van het fietsen. En nu zullen we met nog meer respect voor iedere organisatie rondrijden.

PS ons eigen forum moeten stoppen dus alles zal voortaan hier te volgen zijn.
Post Reply