15/02/09 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

MTBikey wrote:De kidstocht is een aparte tocht van 12 km.
Deze kan begeleid gereden worden; de start daarvan wordt gegeven te 9u00.
Deze kan echter ook alleen worden gereden vermits de tocht volledig als kidstocht bepijld is.
is die volledig appart die kidstour zou is willen komen met dochter
zou haar eerste zijn is nog maar 6 j daarmee beter niet tussen rest rijden
Kiekefretter in de kempen
Mountainbiker

Post by Kiekefretter in de kempen »

Palmo wrote:
rendier wrote:volgens mij alijd klote in kasterlee met deze weeromstandigheden meer lopen dan fietsen mij ziede dar ni ze :evil: geen aanrader
Allée jongen, voor jou mag dat toch geen probleem zijn "REN-dier"
Hij kan beter in zijn "KippeREN" blijven zondag, ons rendier... :-D
SlowOne
Mountainbiker

Post by SlowOne »

Method wrote:Ik vraag me af waarom er zovelen moeilijk doen over slijk?
Als ik de Bloso tour doe en ik kom in het zeer slijke stuk aan Kasterlee dan geniet ik volop. Gewoon rechtdoor alles geven en baggeren.
Idd gewoon Gaan! niks leuker te vinden in de bossen =D>
MTBikey
Mountainbiker

Post by MTBikey »

[quote]is die volledig appart die kidstour zou is willen komen met dochter
zou haar eerste zijn is nog maar 6 j daarmee beter niet tussen rest rijden[/quote]

De kidstoer is inderdaad dit jaar ook een toer die alleen kan gereden worden vermits er een afzonderlijke bepijling is met de veelzeggende naam 'KIDS'.
Nu ja, 'alleen' is veel gezegd, we denken en hopen niet dat kindjes een tocht echt 'alleen' zullen rijden, het blijft immers een tocht langs velden, vooral bossen en enkele straten.
De kidstoer passert tevens ons clubhuis (café, lokaal, hoe je het ook ziet), nl. Taverne De Jachthoorn, waar zij op kidsformaat een mooie bevoorrading krijgen (en de begeleiders worden uiteraard ook niet vergeten!).
De afstand zal echter meer naar 13-14 km gaan, misschien toch goed om vooraf te weten.
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

zondag regen en sneeuw met andere woorden altijd klote lopen en nog is lopen je rijd daar als kapot geen aanrader geloof mij :evil:
kletskop
Mountainbiker

Post by kletskop »

rendier kan beter een ander hobby zoeken , zo'n negativiteit!
bij mijn weten heb ik daar nog nooit ergens moeten lopen , en heb in deze contreien al veel gereden.
ik wens de bikers van de jachthoorn een talrijke opkomst om te genieten van hun altijd goede organisatie! [-o<
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

rendier wrote:volgens mij alijd klote in kasterlee met deze weeromstandigheden meer lopen dan fietsen mij ziede dar ni ze :evil: geen aanrader
Zelfs al regent het een hele week, is de talrijke modder niet van die aard dat ge moet afstappen. Klein viteske en rustig blijven peddelen. Kdoe deze tour regelmatig.
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Al bij al vallen de weersvoorspellingen best mee. In de aanloop naar zondag geven ze geen neerslag meer. Op zondag zelf is er enige "kans" op lichte neerslag onder de vorm van sneeuw, smeltende sneeuw of regen.

Als het een beetje mee zit, valt er helemaal niets. Ik vind dit zo slecht nog niet ze rendier! =D>
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

rendier wrote:zondag regen en sneeuw met andere woorden altijd klote lopen en nog is lopen je rijd daar als kapot geen aanrader geloof mij :evil:
Zoek nu eens een plaatsje waar je geen modder zal tegenkomen !?

Ik zou zelfs durven wedden met U : als ik meer dan 100 meter te voet moet, krijg je n'n goeie trappist van mij (of een cola-ken). Mijn fietske zal dan wel vuil zijn, maar da geef niet, dan gaan we die weer eens goe vertroetelen. Thoort er echt bij hoor rendier !
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Mannen, vandaag namiddagske verlof gepakt en toerke nog es verkend voor slijkstukken te bypasseren... maar is nie nodig gebleken! :P Alles heel goed te doen en weeral meegevallen... Was wel wa hevig vertrokken en serieuze klop van den hamer gekregen in heuvelzone in Kasterlee #-o ...kstond gewoon stil zelden meegemaakt.... moet echt meer gaan trainen of minder hard werken opt werk svoormiddags ;-)

En nu gaan ik met mijn voeten omhoog naar vlees en bloed kijken! =D>
Post Reply