farmer/cowboy wrote:Ik heb ook nog geen ex, al 25 jr getrouwd van de zomer. Toch willuker wel bij wezen... Als 't wa meezit is mn bouwprojectje klaar tegen dan.geen EX, niet toegelaten
Dan heb ik wel een ex... 9.9![]()
Trek-FuelEX-meeting: komt er nen bis????
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Zal wel met XTR 2007, duals en wheels opgebouwd zijn. Ik zie namelijk de juicy's, Bontrager wielen, shifters etc van de complete 9.9 nie zitten. De nieuwe XTR wieltjes zijn weer lichter maar minder stijf dan de vorige editie, en omda ik soms nogal zot doe mag 't wel sterk zijn...Headshot wrote:farmer/cowboy wrote:Ik heb ook nog geen ex, al 25 jr getrouwd van de zomer. Toch willuker wel bij wezen... Als 't wa meezit is mn bouwprojectje klaar tegen dan.geen EX, niet toegelaten
Dan heb ik wel een ex... 9.9![]()
knappe bike
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Als der nen datum vastgelegd is zullen we maar starten met nen deelnemerslijst zekers? 
- lok 36000
- Mountainbiker
Ik heb opgemerkt zulle, Edse heeft mij gebeld hieromtrent. Kies er een weekend uit en laat het maar weten waar en wanneer en ik probeer er voor te zorgen dat ik erbij ben.SusXT wrote:Ge moogt Lokske ook meebrengen, heedse wrote:mijn voorlopige vrije weekends:
18-19 apri
25-26 april
23-24 mei
30-31 mei
veel zijn dat er niet.
Aywaille is prima voor mij,wel eindje rijden maar doe het met veel plezier.
PS: liefst een processierupsen vrije periode