24/01/2009 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

ansbiker wrote:De boskes van Eddy zitten er inderdaad in. :-D Hij was gisteren al druk bezig in één van zijn bosjes.
Enkel het prachtige Herdershoevebos aan den heirweg is er bij. Voor de andere privé bossen wordt er enkel éénmalig toelating gegeven voor de zomer tt.
Het crossparcours in het bos van tante Annie is klaar over een afstand van 2km. Er zitten twee nieuwe lusjes in en er is aangeduid voor het uitrijden van het bos om te bissen! Morgen pakken we nog een bijgelegen bosje aan met enkele nieuwe lussen. Heel de ploeg doet er alles aan om er een echte bossentocht van te maken en het effect van de bosrally van Snellegem te evenaren, want dit was een tt om van te genieten!
Voor mij wordt het zaterdag ook een verrassing, want ik ken het totale parcours niet.
Afkomen dus, want er zal veel bos inzitten! :wink:
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

i-Mac wrote:Hopelijk is mijn verkoudheid tegen zaterdag weer weg. Nu is het al niezen en snuiten wat de klok slaat. En Jabbeke wil ik niet missen.
Proficiat met de schitterende bekeroverwinning tegen Charleroi =D> =D>
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Fietske moet dringend eens goed gesmeerd worden, maar de tocht van Jabbeke zal hij nog wel aankunnen, denk ik. 't zal veeleer het baasje zijn die moeite zal hebben #-o :oops: . Ik probeer alleszins om de grote toer uit te rijden. :oops: (Op een gezapig tempo, weliswaar.) Want de mannen van Jabbeke vinden soms ook nog nieuwigheden waar ikzelf (als streekrijder) geen weet van heb. =D> =D>
Veel succes, en tot Zaterdag.
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Ze geven droog weer zaterdag, dus ik kom deze ook doen. Kwestie van de modder kan het niet erger zijn dan Kluisbergen :P
bi biker
Mountainbiker

Post by bi biker »

ale als ik da hier allemaal lees.ziet er da goe uit.zal ook nog ne keer de velo uit mijn stal halen .tis alweer een paar weken geleden
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

uncle sam wrote: Ik denk dadde gij mist met veldrijden. Zoek maar eens op wat echt mtb'n is.
Allesbehalve ploeteren in water en modder.
Praise the Lord,halleloeja =D> =D>
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

kilted biker wrote:Fietske moet dringend eens goed gesmeerd worden, maar de tocht van Jabbeke zal hij nog wel aankunnen, denk ik. 't zal veeleer het baasje zijn die moeite zal hebben #-o :oops: . Ik probeer alleszins om de grote toer uit te rijden. :oops: (Op een gezapig tempo, weliswaar.) Want de mannen van Jabbeke vinden soms ook nog nieuwigheden waar ikzelf (als streekrijder) geen weet van heb. =D> =D>
Veel succes, en tot Zaterdag.

zullen we anders samen toer afvliegen .zal wel het tompo aangeven :wink:
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Hi, welke banden raden jullie aan
zaterdag in Moerkekrke toch met mijn all-rounds gereden en maar een paar keer vree afgezien
ATB of MUD' that is the question
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

Alessandro wrote:Hi, welke banden raden jullie aan
zaterdag in Moerkekrke toch met mijn all-rounds gereden en maar een paar keer vree afgezien
ATB of MUD' that is the question
Smart Sam vooraan, Jimmy achteraan
in Moerkerke was dat een goeie combinatie.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

christmtb wrote:
uncle sam wrote: Ik denk dadde gij mist met veldrijden. Zoek maar eens op wat echt mtb'n is.
Allesbehalve ploeteren in water en modder.
Praise the Lord,halleloeja =D> =D>
Hey Chris, zak je ook af naar Jabbeke ??? AstalaMac Baby....

Ze spreken voor de komende dagen van regen maar zaterdag zal het
droog blijven. Ik kijk alvast uit om deze rit te rijden. Zit trouwens
Tudor in het traject ?? Van modder gesproken, daar kan er heel veel liggen.
Voor mij liever de lange droge zomer mtb ritten.... Ben ook benieuwd naar het gedeelte van Annie....
Post Reply