De weersvoorspelling ziet er goed uit! Koude nachten en zonnig overdag.
Het wordt oppassen voor bevroren casettes! Goed de fiets laten drogen voordat je hem op de auto zet.
10-11/01/2009 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- casper
- Mountainbiker
Heb daar al een goeie remedie voor gevonden : vrouw buiten zetten en bike binnenkodokadé wrote:De weersvoorspelling ziet er goed uit! Koude nachten en zonnig overdag.
Het wordt oppassen voor bevroren casettes! Goed de fiets laten drogen voordat je hem op de auto zet.
Haha ..........
Nu serieus : Steenbakkers komen zowel op zaterdag als op zondag met een mooi groepje af
Gr,
Casper
Ik vertrek zaterdagmorgen, als je zin hebt om ook naar Kemmel te gaan dan kunnen we misschien afsprekenTimDC wrote:Nog iemand van Dendermonde, wanneer ga je zaterdag of zondag?PVDM wrote:Verdorie, als ik dit allemaal lees ga ik zeker proberen van de partij te zijn; Heb er een verre verplaatsing vanuit Dendermonde voor over. Laat ons hopen dat de vriesgoden nog een beetje stand houden....
-
champ 08-09
- Mountainbiker
Post by champ 08-09 »
Ben donderdag de Kemmel en omstreken eens gaan verkennen. Ewel ik kan het iedereen aanraden om te rijden. ligt er hard en bevroren bij en redelijk snel. Maar heel prachtig om in deze omstandigheden de streek rond de kemmel aan te vaten. Raad het iedereen aan. Mc Bride MTB Team

- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
[quote="Rodenbach"]@ organisatie: tenzij ik erover gelezen heb, vind ik nergens de parcoursbeschrijvingen van de kortere afstanden... op jullie site staat enkel het plannetje van de 55 km... merci![/quote]
20 km :enkele heuvels zonder naam+monteberg en kemmelberg:tocht voor de recreant
35 km :+ 2xrodeberg ,zwarteberg,baneberg,enkele stevige bergen rond dranouter en nieuwkerke :voor wie regelmatig fietst
45km: +mont kokereel,mont de boeschepe +heuvels op de flank van catsberg,zonder lus naar nieuwkerke:voor de geoefende biker
55km :voor de supers
niet te onderschatten:alle heuvels zonder naam
volgens weerbericht zal het parkoer droog zijn en kunnen er nog stukken onverhard aan toegevoegd worden op het laatste ogenblik
www.vttkemmel
20 km :enkele heuvels zonder naam+monteberg en kemmelberg:tocht voor de recreant
35 km :+ 2xrodeberg ,zwarteberg,baneberg,enkele stevige bergen rond dranouter en nieuwkerke :voor wie regelmatig fietst
45km: +mont kokereel,mont de boeschepe +heuvels op de flank van catsberg,zonder lus naar nieuwkerke:voor de geoefende biker
55km :voor de supers
niet te onderschatten:alle heuvels zonder naam
volgens weerbericht zal het parkoer droog zijn en kunnen er nog stukken onverhard aan toegevoegd worden op het laatste ogenblik
www.vttkemmel
- WRCcrosser
- Mountainbiker
dezer tijden...
Post by WRCcrosser »
dezer tijden zie je de eerste kilo's weggaan van de zware feestdagen, wat doen we dan? juist! we gaan naar Kemmel! Hoogtemeters en kippevleugels, we zullen erover vliegen!