Dit topic verdient de prijs van 'verzuring'
Ik denk dat sommige beter alleen kunnen gaan fietsen... hoef je enkel naar jezelf te kijken!
Ik neem altijd de tijd om mijn fiets af te spuiten en heb er dus ook geen probleem mee als ik even moet wachten. Geduld is namelijk een schone deugd!!
Ik zelf woon op een appartement, onze lift is zo groot dat onze fietsen enkel op hun achterwiel erin kunnen. De vriendin moet zelfs haar voorwiel eruit halen om haar fiets mee te krijgen. Dit is de reden dat we onze fietsen dus helemaal (lees: kei lang) proper maken.
Niet om jullie te pesten, maar wel uit respect voor onze medebewoners die liever niet in onze modder staan te dabben!
Met vriendelijke groeten
bumble bee
Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zetten..
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- bumble bee
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik heb hier maar één ding op te zeggen...
VERDRAAGZAAMHEID
Laat ons in deze kerstperiode niet zitten k***** op elkaar aub... Er zijn veel ergere dingen in de wereld dan efkes te moeten staan wachten in de kou...
Vrede in de wereld begint bij jezelf en als we over zo'n dingen al ruzie beginnen te maken, waar eindigt het dan?
voel mij nu precies meneer pastoor...
VERDRAAGZAAMHEID
Laat ons in deze kerstperiode niet zitten k***** op elkaar aub... Er zijn veel ergere dingen in de wereld dan efkes te moeten staan wachten in de kou...
Vrede in de wereld begint bij jezelf en als we over zo'n dingen al ruzie beginnen te maken, waar eindigt het dan?
voel mij nu precies meneer pastoor...
- Gwen
- Mountainbiker
Iedereen ergert zich wel aan iets
Ingehaald worden, niet kunnen inhalen, te traag, te rap, te veel dit, te weinig dat... Kan me wel inbeelden dat in de kou staan wachten op een tuinslangetje niet 't leukste van je tocht is maar ja... Wij zijn "late" starters, dus als de meeste files aan de bikewash staan moeten wij nog vertrekken
En ik rij met ne witte, daar mag je blijven op spuiten die wordt alleen maar vuiler
Thuis op 't gemaksken met de radio op, velen plezanter
Soit, weeral een goei voornemen zie voor '09
Soit, weeral een goei voornemen zie voor '09
Rock Rider wrote:ik heb hier maar één ding op te zeggen...
VERDRAAGZAAMHEID
Vrede in de wereld begint bij jezelf en als we over zo'n dingen al ruzie beginnen te maken, waar eindigt het dan?![]()
![]()
voel mij nu precies meneer pastoor...![]()
Pastoor of niet, denk wel dat je gelijk hebt.Rock Rider wrote:ik heb hier maar één ding op te zeggen...
VERDRAAGZAAMHEID
Vrede in de wereld begint bij jezelf en als we over zo'n dingen al ruzie beginnen te maken, waar eindigt het dan?![]()
![]()
voel mij nu precies meneer pastoor...![]()
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Rock Rider wrote:ik heb hier maar één ding op te zeggen...
VERDRAAGZAAMHEID
![]()
Amen
- franske323
- Mountainbiker
Post by franske323 »
rekening houden met uw appartementgenoten is dat egoisme????pvandebe wrote:Dus, bb,
Omwille van jouw appartementsgenoten,
Laten jullie je medebikers verkleumen.....
En jij noemt dat "verzuring" van onzentwege ?Ik noem dat puur egoïsme van jullie kant, niks meer of minder.
wij zijn op elke toertocht bij de vroegstarters (tenlaatste 8 u) en dan heb je van die files aan de afspuitstand net zo weinig last als van de trage of rappere bikers. maar de beste oplossing voor dit probleem is zoals het op veel plaatsen nu al gebeurd : iemand van de inrichters spuit de fietsen af. en wie dan nog wil staan prutsen kan gerust naast zijn auto met een voddeke over zijn bike gaan.
Niet tov de appartementsgenoten nee, tov de wachtende bikers wel.franske323 wrote: rekening houden met uw appartementgenoten is dat egoisme????
Ge kunt nooit goed doen voor iedereen
Of misschien toch wel : rap afspuiten, de auto in en dicht bij huis naar de carwash.....Iedereen content
Last edited by pvandebe on Thu 18 Dec 2008 11:16, edited 1 time in total.