11/01/09 Zeebrugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Aan de organisatie en alle medewerkers: BRAVO =D> =D> =D> Een heel verrassend parcours, prima bepijling, uitstekende bevoorradingen, wat moet je meer hebben? Heel leuke single-tracks langs de vaart en een verrassend off-road gehalte voor de streek. =D> Een pluim voor de vele seingevers op de gevaarlijke plaatsen. =D> Denkdat dit een frigo-rit zal worden.

PS: heb het crossparcours in de haven gebist. Krijg ik dan 2 keer mijn foto doorgemaild? :lol:
PROBEEMER
Mountainbiker

Post by PROBEEMER »

VANDAAG DE 35 GEREDEN LAG ER HEEL GOED BIJ EEN PLUIM VOOR DE ORGANISATIE,MIJ ZIE JE VOLGEND ZEKER TERUG.
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Vanmorgen (niet te vroeg) vertrokken voor deze nieuwe rit aan de kust. We wisten totaal niet wat er ons te wachten stond omdat 1) we zelden biken in deze streek en 2) het was de eerste organisatie van de safari riders.
Man, man, man wat heeft deze rit ons positief verrast. Waar het eerste deel met de strandpassage :-D nog relatief veel road bevatte, dan was het na de bevoorrading kwasi voortdurend off-road met als absoluut hoogtepunt het technish parcours in de achterhaven =D> =D> =D> =D> . We moesten zelfs een meter of 20 over het ijs rijden :roll: weliswaar over een tapijtje =D> =D> . Temidden de achterhaven hadden die mannen ook een verwarmde tent neergepoot voor de bevoorrading =D> =D> . Na de bevoorrading ging het verder met heel veel off-road om uiteindelijk terug aan de start te komen.

Wat kregen we allemaal voor onze 2 euro inschrijving : vele vriendelijke seingevers op de gevaarlijke plaatsen =D> , uitstekende bepijling, jeneverke bij aankomst, boterham met twee soorten kaas, uitstekende verwarmde bevoorradingen, zeer vriendelijke mensen aan de bevoorrading en in kantine, 3 X gefotografeerd waarbij foto`s worden doorgemaild aan de hand van inschrijvingsnummer =D> =D>. `k Wist niet dat dit allemaal kon voor 2 euro.

Schitterende organisatie (en dit voor hun eerste keer ! Prachtig parcour. Volgend jaar opnieuw !=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Last edited by amateur-biker on Mon 12 Jan 2009 09:41, edited 1 time in total.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Proficiat aan de organisatoren. =D>
elros
Mountainbiker

Post by elros »

Vlug hier ook men mening zeggen. Samen met sven naar hier gekomen. 2 weken geleden nog in De Haan gereden. Zag het nie zitten om naar de Kemmel te gaan wegens te gevaarlijk.

Ben in de eerste plaats blij dat we windaf/wind in de zij hadden op het strand. Da was in De Haan toch nog andere koek zenne.

De offroad stukken waren fantastisch. Onderweg nog een paar maten gezien en besloten om met hun mee te rijden. Naar de foto's ben ik superbenieuwd. 3 foto's amai... wat een service!!

De overstekers krijgen een dikke duim. Proficiat daarvoor. De bevoorradingen waren tip top in orde. Het crossparcours in de achterhaven... gewoonweg fantastisch. Ken vree afgezien, maar dat hinderde me niet.

Ik heb dan hier ook géén enkele minpunt. Proficiat voor de Safari Riders!! Als ze volgend jaar ene organiseren ben ik zeker terug van de partij.

Greetz
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

zeer dik in orde, picco bello organisatie, zeer mooi parcours (mede dankzij het droge weer), zonder twijfel een van de beste toertochten in West-Vlaanderen, hij past pefect in het bel-tochten circuit =D>
franthie
Mountainbiker

Proficiat

Post by franthie »

Ik ben nog maar net begonnen met MTB. Was mijn eerste rit...

En ik ben van Knokke-Heist, dus moest niet ver rijden om er al te zijn. Ik heb hier alleen maar positieve commentaar. Heel goed georganiseerd! Stukken waar je anders nooit komt waren prachtig ingepland in het parcour. Op de gevaarlijke plaatsen stonden de vriendelijke seingevers, bevoorrading zoals het hoort met van alles was, soep, dankjes, ....

Ik heb er nog geen seconde spijt van dat ik ben begonnen met de MTB.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Als Blankenbergenaar moet ik toegeven dat ik een stukje nieuwe wereld ontdekte , aan mijn achterdeur.
Zoals mijn voorgangers hier reeds wisten met lof te zeggen, chapeau.
Dit zal zeker "ontaarden" in dubbel zoveel deelnemers volgend jaar. :lol:

Eén tipje aan de organisator. :wink:
Ik weet niet of er een route was aangeduid die het "strand" omzeilde.
Zou ik zeker doen, daar veel mensen er zich laten door afschrikken en denken dat hun bike door op strand te rijden den andere dag een roesthoopje zal zijn. :-?

En nog eens =D> =D> =D>
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

van mij ook een dikke proficiat aan de organisatie!! was mijn eerste rit aan zee ( ik ben van de streek rond kortrijk).
ik wilde nog eens een goeie tocht (test) doen voor volgende week zondag voor de toertocht van de vlaamse ardennen. ik wilde dus nog eens goed door gaan op een vlak parcour met veel single tracks om de stuurkunsten nog wat bij te schaven. en dit is zeer goed gelukt!!
ik heb ook niets van negatieve opmerkingen alles was tip top in orde. peffecte bevoorradingen, perfecte bepijling. mooie single tracks en veel mooie natuur. ook het stuk op het strand heeft mij ook helemaal bekoren.
ik zal zeker dankzij deze rit nog aan zee rijden en de safari mannen mogen mij zeker volgend jaar terug verwachten.
Proficiat =D> =D> =D>
Greetz :wink:
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

Amaai zeg, de computer aanzetten en al die positieve reakties!!! We zouden er van beginnen blozen :oops:
Bedankt daarvoor =D>

Een grote pluim voor onze parcoursbouwers Kjell en Jerry, die alles uitgedokterd hebben =D> =D> =D>

Langs deze weg bedank ik ook al de vrijwilligers die mee wilden helpen en die de barre kou wilden trotseren om van onze Safari Tour zo'n succes te maken =D> =D> =D>
Post Reply