Klikpedalen versus 'haken' ?
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
moredretser
- Mountainbiker
Post by moredretser »
heb ook in begin helemaal los gezet, met het gedacht dat ik er niet op tijd zou uit geraken. Maar helemaal los is toch TE LOS.yajop wrote:mijn pedalen staan op zen lost, nog nooit uitgeklikt tijdens het rijden
Terug een toertje of 4 vastdraaien en 't is gebakken.
Nu zit je een beetje gespannen maar geraak je er toch direkt uit en wanneer je het gewoon bent terug bijdraaien.
- MC Staf
- Mountainbiker
Ge ga di echt ni kwijtspelen zu, gmoe die der me ne schroevendraaier uitliften, dus ni gewoon eruit trekken, ge kunt ze zeker ni verliezen zuStrammerMax wrote:maar je kan hem wel kwijtspelen als je bij het biken ergens tegenaan tikt, bijvoorbeeld tegen een boomstronkje.
Alle ja ik was de eerstn keer in paniek, kdacht dak zer nooit meer ging uitkrijgen, totdak mijn gebruiksaanwijzing terug vond, die mn moe ad weggesmeten
- ToxicWaste
- Mountainbiker
Post by ToxicWaste »
vandaag voor het eerst een ritje gereden met de klikpedalen (de huizenblok eens rond
op de stoep
ik moet zeggen het voelt wat raar aan, maar lijkt ok,
ik denk wel dat ik nu nog wat te los sta...ik vlieg er al uit met elke kleine zijdelingse beweging maar een beetje vaster en ik geraak er niet meer vlot uit
ik zal eens op het terrein rondrijden met een sleutel om ze bij te stellen au fur à mesure dat het vertrouwen komt....

ik moet zeggen het voelt wat raar aan, maar lijkt ok,
ik denk wel dat ik nu nog wat te los sta...ik vlieg er al uit met elke kleine zijdelingse beweging maar een beetje vaster en ik geraak er niet meer vlot uit
ik zal eens op het terrein rondrijden met een sleutel om ze bij te stellen au fur à mesure dat het vertrouwen komt....
- ToxicWaste
- Mountainbiker