26/12/08 Stabroek (Nightride)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

rider des Flandres wrote:Ik ben van heel ver gekomen om deze nightride te doen. Zelden heb ik er een gezien die zo goed is georganiseerd. Ik kom zeker terug (heb er de 160 km heen/terug voor over).
Jij komt anders ook uit een mooie streek! Ik ben daar in augustus de vaste route eens komen rijden. Ik heb daar toen een verslagje over geschreven op 't forum. Ik had toen blijkbaar wel wat kritiek, maar dat was zeker niet negatief bedoeld. Het is leuk om te lezen dat je u hier geamuseerd hebt. En ik meen dat er in Gooik ook elk jaar een nachtrit is in september of oktober. Heb dat toen op een bord zien staan. Nu dat ik lampen heb kom ik die volgend jaar beslist eens doen als ik er op tijd geraak. Groeten.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

board wrote:Ik was er dus ook (zelfs beetje tevroeg) en geen enkel moment spijt van.
Effe in beging dacht ik dat het via die veldweggetjes maar nen platte toer ging worden maar toen moest het beste nog komen. Dus zeer schoon parkoer zeer goede bevoorrading (een van de betere dit jaar) en goei apres bike!!!
Groot gedeelte van den toer alleen gereden en geen moment het gevoel gehad dat ik te weinig licht bij had. Dus dat is ook goegekeurd.
Dus tot volgend jaar cracra's en doe zo verder.
Dus nog een tevreden biker.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

StrammerMax wrote:ik meen dat er in Gooik ook elk jaar een nachtrit is in september of oktober. Heb dat toen op een bord zien staan. Nu dat ik lampen heb kom ik die volgend jaar beslist eens doen als ik er op tijd geraak. Groeten.
yep, was dit jaar op 17/10, heb hem zelf ook gedaan en staat bij mij met stip bovenaan op mijn lijstje voor 2009, prima organisatie en technisch één van de betere met een 400Hm op 30km.

Maar Strammermax niet gevreesd in Stabroek want die staat toch ook met een stip op mijn lijstje van de betere tochten voor 2009 :wink: :lol:
cracra
Mountainbiker

Geslaagde Nightride

Post by cracra »

Bedankt mensen!

Eerst en vooral voor de deelname, maar ook voor de leuke commentaren! We hebben enorm veel positieve reacties gekregen van de deelnemers maar ook nog enkele kleine aandachtspuntjes. Sommige zaken kan je niet uitsluiten zoals enkele pijltjes die omgedraaid/gewaaid zijn of zelfs weggehaald maar dat viel allemaal nog mee.
Het is leuk dat we erkennig krijgen voor het vele werk dat hierbij komt kijken. Maar wees gerust, we zijn uiterst kritisch voor onszelf en zullen volgend jaar de aangehaalde punten extra aandacht geven.
Hier gaan we vooral proberen in het weinige bos dat we ter beschikking hebben (lees: waar we na zonsondergang mogen rijden) nog meer kilometers en singletrackjes toe te voegen. :lol:
Het was voor ons vooral zoeken om met één afstand, zowel technisch leuke stukjes als iets vlotter rijdende gedeeltes te combineren dat alle niveaus wat aan hun trekken kwamen. Dat is ons redelijk gelukt.
We gaan zeker nog wat research op het terrein doen (andere nightrides) om te kijken hoe het daar in zijn werk gaat.
Verder zijn onze vrijwilligers echt doorbijters geweest om meer dan 3-4u!! in de striemende kou te staan! BEDANKT =D>

Hou volgend jaar in de gaten, want het zal weer gaan knallen! :bounce:
DE PAPEGAAI BIKE TEAM
cracra
Mountainbiker

Happy new year

Post by cracra »

Iedereen een gelukkig nieuw jaar gewenst!
Hou de laataste dagen van december in de gaten, want dan staat onze Nightride weer op het programma!
Ook zullen we in de winter 2009-2010 ons wagen aan onze eerste toertocht! Geloof me als ik zeg dat we hier een historisch tochtje van gaan maken!!!
:P
benieuwd? =P~
Check het forum regelmatig of onze website.
Ride a fabulous 2009!

De Papegaai Bike Team
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Re: Happy new year

Post by Bulls69 »

cracra wrote:Hou de laataste dagen van december in de gaten, want dan staat onze Nightride weer op het programma!
Als er onderweg niets tussenkomt ben ik alvast terug van de partij.:wink:
cracra
Mountainbiker

Foto's online

Post by cracra »

Beste mensen!
Eindelijk staan ze online! De foto's van wederom een onvergetelijke Nightride! =D>
Nogmaals bedankt iedereen :-D
Hier de link: http://foto.zita.be/9586814601
Je kan het natuurlijk ook altijd via onze website doen hé.
Grts
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Met dank voor de foto's. Bulls69, sta jij ergens op de foto's? Groeten. StrammerMax.
Bulls69
Mountainbiker

Post by Bulls69 »

StrammerMax wrote:Bulls69, sta jij ergens op de foto's? Groeten. StrammerMax.
Yep, op foto nr°2 samen met mijn 2 vaste medebikers aan de linkse kant van het oranje kadertje :wink:
Image
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Mooi zo! En ik ben degene die rechts op de zijkant van de foto met het geel-zwarte pak en de grijze helm een stuk cake staat te eten!

Image
Post Reply