Euh,krikri82 wrote:Met alle respect Rombaft, maar niet iedereen die vliegt over de weg valt stil in het veld hé!rombaft wrote:Kijk, ik weet niet of dit voor u het geval is , maar weet je wat volgens mij veelal het probleem is, van die gasten die niet kunnen anticiperen, zo werd ik vandaag steevast door een paar gasten ingehaald op de asvalt en makkelijk lopende off road, tijdens de zware modderstroken ging ik hen dan weer voorbij en kwamen ze soms zelfs kracht tekort om te blijven trappen.the grandmaster wrote:Normaal gezien heb ik een grondige hekel aan moddertoestanden( kan da nie goe ), maar vandaag heb ik mij zelfs bij momenten geamuseerd!
T zwaarste zat volgens mij wel in t begin, na de eerste controle liep het al heel wa vlotter.
Ben dan ook blij en voldaan dat ik deze heb gereden!
Verder alles in orde: bepijling,warme ruime douches, prima bevoorradingen, attente serveuse in de kantine, en een lekker weertje
![]()
Misschien volgend jaar wel een slangetje meer aansluiten op de bike-wash, al heb ik er zelf nie lang moeten wachten.
Nog ne avs van 21, gehaald op een parcours da nie echt mijn ding is, kan dan ook nie anders dan tevreden huiswaarts te keren, al heb ik die laatste bult richting aartrijke nie gezien( lek na een 45km, en aan diene flik op de grote baan linksaf gedraaid richting aartrijke)
Naar het eind van de VTT heb ik ze volledig achtergelaten, want toen konden ze zelfs niet meer uitpakken op de asvalt, en het waren geen wielertoeristen die eens hun velo uitgehaald hadden (want de meesten reden op serieus goed spul rond).
Op een lastige VTT moet je echt anticiperen waar je kan, als je 500m verder ziet dat de mensen met moeite vooruit raken, geef maar al wat gas terug en op het moeilijke stuk demareren, dan rol je over die modder
zou me niet direkt indelen bij diegenen die kracht te kort komen...
eerder bij de groep bikers, die op de achterste rij stonden, toen ' de Schepper' de stuurmanskunst uitdeelde