14/12/08 Lendelede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

henkieboy wrote:ist er daar nie een speciale bevoorrading in de lendeleedsestraat zondag ??? :P :P :P :bounce: :bounce: :bounce: :drunk: :drunk: :drunk:
inderdaad, enkel voor misdienaars en arme ( en ook oude ) klaren...
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Het ziet er naar uit dat La Douce even vochtig zal liggen als Lendelede.
Als er zondag nog plaats is ga ik graag mee.
En misschien hebben jullie geluk. Als't regent doe ik weer mijn nieuwste jasje aan van in Pittem.
Camille
Mountainbiker

Post by Camille »

ik wil die niet-te-doene strook ook wel proberen, zolang mijn fietsje het niet weer begeeft...

see you sunday!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

henkieboy wrote:ist er daar nie een speciale bevoorrading in de lendeleedsestraat zondag ??? :P :P :P :bounce: :bounce: :bounce: :drunk: :drunk: :drunk:
:roll: :roll: :roll: Kende gij daar iemand misschien? :roll: :roll: :roll:

Motorbiker wrote:En misschien hebben jullie geluk. Als't regent doe ik weer mijn nieuwste jasje aan van in Pittem.
En ik mijne zonnebril 8) 8) 8)
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Zeg Stafke,

Is het mogelijk om de stroken die echt niet te doen zijn, echt goed af te zetten en aan te duiden met: Vergeet het! Ge kunt hier niet door!! inclusief een hele kerstboom aan lintjes en zwaailichten.

Kwestie van te weten welke stroken we echt niet mogen laten liggen :bounce: :bounce: :bounce:

mijn zwembroek ligt al klaar

groenten,
nonkel T
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Moustache wrote:
:roll: :roll: :roll: Kende gij daar iemand misschien? :roll: :roll: :roll: Ja nen meneer met veel haargroei op zijne bovenlippe
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

henkieboy wrote:
Moustache wrote:
:roll: :roll: :roll: Kende gij daar iemand misschien? :roll: :roll: :roll: Ja nen meneer met veel haargroei op zijne bovenlippe
kZal al maar een fles gaan kopen zeker?
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

erman paulus wrote: Tschijnt dat de weergoden intussen al duidelijk de kaart van Lendelede hebben getrokken. Beetje vriezen, droog,....
=D> =D> en mogelijk van zaterdag op zondag enkele dartele vlokjes sneeuw =D> =D>

even besluiten met de alombekende MTB weerspreuk:
wie zijn eieren niet dient op de juiste wijs
hangt ermee in de modder inplaats van tegen 't ijs
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Moustache wrote:
henkieboy wrote:
Moustache wrote: :roll: :roll: :roll: Kende gij daar iemand misschien? :roll: :roll: :roll: Ja nen meneer met veel haargroei op zijne bovenlippe
kZal al maar een fles gaan kopen zeker?
Naar het schijnt zijn de extra bevoorradingen in Lendelede altijd met bediening in négligé . :wink: :wink:
Jammer genoeg zal ik er zondag niet bij kunnen zijn , had iets over het hoofd gezien. :cry:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Nonkel T wrote:wie zijn eieren niet dient op de juiste wijs
hangt ermee in de modder inplaats van tegen 't ijs
Verkoopt ge geen T-shirtjes of petjes met deze tekst?
Post Reply