De Panne beach endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

biker67 wrote:Dat is zeker mijn probleem niet, maar bij wedstrijden zijn er regels, is hij in bezit van een wielerboekje, heeft hij een vergunning, heeft hij opleiding gevolgd? ik weet dat er wedstrijden voor stilgelegd zijn, en de inrichters ervoor hebben moeten bloeden, ik vind iedereen op de fiets maar binnen de regels.

Ik heb in Bredene ook meegedaan en reed in een groep waar ook een mtbiker zat van 12/13jaar enne vele volwassenen konden nog nie aan zen gat ruiken,die jongen was 30ste geeindigd dus pas maar op van die jonge gasten want die hebben meer technisch vermogen in hen dan vele mtbikers denken.
Kan er zelf van meespreken 2 jonge gastjes die xc country wedstrijden doen (uci vergunning en volgen wielerschool)heb er al veel volwassenen zelfs op vtt's die zelf uit de weg meten op klim of afdaling voor die gastjes.Dus laat de jeugd maar genieten van zo evenement.
Pieterv
Mountainbiker

Post by Pieterv »

Enkel dan jammer dat jullie niet de goede weg gevolgd hebben he... Er zat blijkbaar meer in voor jullie...

robin wrote:die David boucher hebben wij 2 weken geleden in le touqeut los gereden, die heeft niet gewonnen hoor,hij is DSQ geweest in le touqeut

ik ben allesind in vorm 8)
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Het was goed, heel goed georganiseerd vond ik.
Drie startboxen, en dubbele dranghekkens, zodat ze niet erover konden kruipen, iedereen moest trouwens over een mat rijden.
En drie mat-controles onderweg, afsnijden was zo goed als onmogelijk!
Wel een serieus hectische start, heb er veel zien omhoogvliegen! Weet er iemand iets over die van Versluys die ze afgevoerd hebben, die was aan het roepen van de pijn.
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Ing.Speci wrote: Weet er iemand iets over die van Versluys die ze afgevoerd hebben, die was aan het roepen van de pijn.
Heb deze ook gehoord en zien liggen. Idd, een start met veel valpartijen na enkele km's. Over de organistaie niets dan lovende woorden. Het was het MTB weer bij uitstek trouwens. Enkel zou ik vragen om het stuurbordje toch wat kleiner te maken....Al bij al toch 63 ste master geworden......
svenson
Mountainbiker

Post by svenson »

weet er toevallig iemand hoeveel deelnemers er waren?
sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Post by sliekfretter »

svenson wrote:weet er toevallig iemand hoeveel deelnemers er waren?
1026 ingeschreven 944 vertrokken en de uitslag staat hier http://www.chronorace.be/web2/Classemen ... ement=3245
De details met rondetijden in PDF kun je hier http://www.chronorace.be/web2/Files/3246.pdf bekijken
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Weet er iemand waar je moet aankloppen als je gegevens in het klassement niet juist zijn.
Even verduidelijken :
Mijn inschrijvingsgegevens waren nochtans juist maar in de uitslag staat enkel mijn startnr vermeld ipv mijn naam en ik sta geklasseerd tss de vrouwen.
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

twas dik in orde. zalig weertje & alles goe georganiseerd.

pearl jam : mailtje naar sportdienst en doe tony de groeten :-)
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Ing.Speci wrote:Weet er iemand iets over die van Versluys die ze afgevoerd hebben, die was aan het roepen van de pijn.
Nicolas Verschoore was de ongelukkige. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis.
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

verslagje van op focus
Post Reply