02/11/08 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Mij vandaag ook 55 km lang geamusseerd in Kortenberg.
Ik had modder gevraagd en heb er gekregen van de parkourbouwer. Zelfs de laatste 5 km was hij zo vriendelijk om voor de modderduivels nog een " panoramisch stukske door de moos " te voorzien.
Om de anderen kontent te houden had hij wel een afslag voorzien langs den asfalt, dus iedereen zijn goesting.
Zoals gezegd, t'was plezant dat schuiven zonder ergens een voet aan grond te moeten zetten. Alleen die korte helling in Veltembos was niet te doen, was zelfs te voet al moeilijk om ( rechtdoor ) boven te geraken.
Voor m'n 3,5 € dus heel veel teruggekregen.
Twee prima bevoorradingen , een goed uitgepijld en mooi parkour, ook seingevers onderweg waren in de prijs begrepen :wink:
Bewaakte fietsstalling voor en na de rit en nog een tombelanummerke waren voorzien.
IK had wel geen prijs maar da's niet belangrijk.
Na een lekkere keizer tevreden naar huis en volgende keer komen we dus weer.

Jaro.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

toch een vraagje, heb ik met mijn 40km nu de 33 of de 43 gedaan ? Want dit klopte absoluut niet :cry: (ik heb trouwens geen splitsing 33-43 gezien)
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

awel ik ook niet en als je daar dan met zoontje bent is da ni echt leuk denk ik daar een zien rijden die geen meter meer vooruit geraakte
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

phille wrote:toch een vraagje, heb ik met mijn 40km nu de 33 of de 43 gedaan ? Want dit klopte absoluut niet :cry: (ik heb trouwens geen splitsing 33-43 gezien)
phile toch, schaam op jou een rohloff verdient wel de volle 55km met zo'n parcours :-D ... wij hadden er trouwens >80 vanuit mechelen
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

phille wrote:toch een vraagje, heb ik met mijn 40km nu de 33 of de 43 gedaan ? Want dit klopte absoluut niet :cry: (ik heb trouwens geen splitsing 33-43 gezien)
die splitsing stond er wel maar koos ook voor de 33 km en bij aankomst had ik er ook 37 op de teller staan.....en ik ni alleen
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Dit moet een prachtige rit geweest zijn...vorige vrijdag ...
Na 1 regendag veranderde het parkoer echter in een schuif & modder rit.
Het kon ons echter niet deren, de mooie tracks in Kortenberg en het aangename herfstweertje maakten weer indruk. 290 Hoogtemeters op de +- 41km
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

55km was er 56km dus deze was wel correct =D>
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

voor mij er over (mtb is een zomersport 8) ), straf dat er zijn die dit nog goed berijdbaar vinden.
Org. kan hier niets aan doen, hun tt stak trouwens zeer goed in elkaar.
ik kom zeker terug, maar dan liefst als het wat droger is.

Met de vlo vanuit Kontich vertrokken, tt van 45 gereden en terug (wel betaald voor de 55 wat de bedoeling was :( ): iets meer dan 100 km gereden.
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Leuke toertocht (55km gereden), de zwaarste die ik al heb gereden vooral owv de modder.

Enige minpunt is dat bij de eerste bevoorrading, het meer stevige voedsel al op was, er waren enkel nog chocolade stukken. Bij de volgende bevoorrading was dat in orde (cake, speculaas...).
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Eerste moddertocht die we dit jaar reden.
En we hebben ervan genoten van de eerste tot de laatste meter.
Filmpje kun je bekijken op onze website:

http://www.mtbteammargi.tk
Post Reply