El Perro Diablo wrote:Stel dat Joe dat zigeunercrapuul had doodgestoken, dan hadden de andere zigeuners Joe én de rest van zijn familie afgemaakt.......
Zo een verschil zit er in de visie van die "mensen", nu doen die zigeuners net of hun zoon zwaar, nee te zwaar gestraft is.
Wraak is niet beschaafd, maar het smaakt wel zoet.
Proces Joe Van Holsbeek
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Waarschijnlijk spreken ze dan de hele familie vrij, ze hebben het al zo moeilijk.elmago wrote:El Perro Diablo wrote:Stel dat Joe dat zigeunercrapuul had doodgestoken, dan hadden de andere zigeuners Joe én de rest van zijn familie afgemaakt.......
Zo een verschil zit er in de visie van die "mensen", nu doen die zigeuners net of hun zoon zwaar, nee te zwaar gestraft is.
Wraak is niet beschaafd, maar het smaakt wel zoet.![]()
![]()
Maar die reactie vind ik nu toch wel net iets derover gaan. Wraak is inderdaad niet beschaafd, maar gebruik je gezond verstand eerst en maak het niet nog erger dan het al is. België is zo klein, en het krijgt zoveel te verduren.. Dutroux, de regering, Fourniret ..
( waarom werd mijn vorige post verwijderd als ik vragen mag? )
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
met iedereen mee eens
het is altijd hetzelfde
belgishe wet is te lax
wie weet binnen 10jaar en zelfs minder komt hij vrij wegens goed gedrag
en dan op het process waren ze nog bezig dat hij niet de intensie had te doden ? pff zeveraars
het is altijd hetzelfde
belgishe wet is te lax
wie weet binnen 10jaar en zelfs minder komt hij vrij wegens goed gedrag
en dan op het process waren ze nog bezig dat hij niet de intensie had te doden ? pff zeveraars
Ik kan maar één tip geven aan al diegenen die vinden dat het gerecht te laks is: studeer rechten en begin een loopbaan als rechter, magistraat of advocaat
Ik zie genoeg passeren tijdens mijn werkuren. Zoals sommige al weten zorg ik voor de begeleide van gedetineerden (zorg ervoor dat ze niet gaan lopen
) Ik zit er dus naast van tijdens de eerste zitting in de raadkamer tot en met ze hun uitspraak krijgen bij een rechter en hoor ook alle partijen en feiten. Ik kan mij ook opsmijten als ik sommige bezig hoor (zowel beklaagden, advocaten en rechters) en dit zowel in de positieve als negatieve zin. En ja, ik zat ook in het assisenproces van Joe voor de veiligheid dus heb ik daar ook alles kunnen volgen. En nee, ik ga hier niet mijn mening geven over dat proces.
Onthou enkel, een betere wereld begint bij jezelf
en maak er het beste van!!!
En hopelijk
tot nooit op mijn werk, maar wel op een ritje in het weekend 
Ik zie genoeg passeren tijdens mijn werkuren. Zoals sommige al weten zorg ik voor de begeleide van gedetineerden (zorg ervoor dat ze niet gaan lopen
Onthou enkel, een betere wereld begint bij jezelf
En hopelijk
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als een betere wereld bij mezelf begint dan moet ik morgen al die topcriminelen gaan vermoorden, maar ik moet van mijn trainer juist een klimtraining gaan doen, 't zal voor iemand anders zijn dan.
Ik heb ooit 2 jaar effectief gekregen omdat ik mijn carjacker te hard aanpakte, de rechter oordeelde dat de verdediging agressiever was dan de aanval, als het puntje bij paaltje kwam had ik die gast beter doodgeslagen, want nu heeft hij blijvend letsel, en dat komt duurder uit.
Breek mij de bek niet open over ons "recht"=kromsysteem. 
Ik heb ooit 2 jaar effectief gekregen omdat ik mijn carjacker te hard aanpakte, de rechter oordeelde dat de verdediging agressiever was dan de aanval, als het puntje bij paaltje kwam had ik die gast beter doodgeslagen, want nu heeft hij blijvend letsel, en dat komt duurder uit.