21/09/08 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tumelette
Mountainbiker

Post by Tumelette »

Woensdag met signer en andere bikers deel van 't parcours gedaan. Ben toch wel in schorre over kop gegaan zeker ! Dacht eerst dat het niet erg zou zijn, maar 's anderendaags kon ik bijna mijn bed niet uit. Oorzaak: gekneusde (hopelijk niet gebroken) ribben. Zoals de zaak er nu voorstaat, zal ik zondag jammer genoeg ff moeten geven. Deju toch !!!
Misschien tot op den après.
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Tumelette wrote:Woensdag met signer en andere bikers deel van 't parcours gedaan. Ben toch wel in schorre over kop gegaan zeker ! Dacht eerst dat het niet erg zou zijn, maar 's anderendaags kon ik bijna mijn bed niet uit. Oorzaak: gekneusde (hopelijk niet gebroken) ribben. Zoals de zaak er nu voorstaat, zal ik zondag jammer genoeg ff moeten geven. Deju toch !!!
Misschien tot op den après.
Kwestie van je naam alle eer aan te doen hé #-o
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zondag zullen we om 9 uur starten met een delegatie Choufkes =D>

Deze middag ook wat bordjes tegen gekomen in Snaaskerke en ze vallen goed op wit met een rode punt =D>

graag tot dan :wink:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

inderdaad, bepijling op volle toeren, hopelijks zijn we morgen vroeg genoeg klaar op zelf nog eens te rijden.
Ons 'kindje' krijgt stilletjesaan vorm, Voor het eerst konden we nu ook eens zelf de privéstukken eens kunnen testen, en goed bevonden.
@leffingenoartje : k heb ol vele affiches tegengkomn van junder tocht lang t parcours, ook goe bezig he =D>
Tip in de weiden, volg een beetje de linten en hou de kanten, het midden van de weiden is vaak nie te doen, vraag maar aan onze john.
@ tumelette, hoe is t mogelijk, da s toch nie te doen met gie é.
Moar ge moe nie trunten he, ik heb ook nog met gekneusde ribben in Kester en Heuvelland rondgereden. Je weet nie wat ge goat missen.
Last edited by frawiwi on Fri 19 Sep 2008 23:20, edited 1 time in total.
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:Na een prachtige #-o #-o fietszomer hervatten de tetters
dit weekend ook op de dikkebandenfiets.
En nu geven ze dus wel droog weer.
Maar da's nie erg om stillekes in gang te trekken....

Je meugt us an de start verwachten roend ten achten...

Er is toch Leffe hé?
Kwestie dat we toch kunnen apperitieven.
T goat er genoeg zien zelfs om ook nog bij je dessert te drinken.
Tuurlik is er Leffe, een tt zonder leffe is als een ... zonder ... #-o #-o #-o
Ge ziet gieder welgekomn é toeroetenoars.
Computermanneke
Mountainbiker

vraagje

Post by Computermanneke »

Ik zou deze mtb ook graag rijden en ben van Ichtegem. Nu vraag ik mij af waar de 55 Km juist in Ichtegem komt ? Ik zou dan eventueel de route kunnen volgen om naar Gistel te rijden, dan hoef ik niet verloren langs de grote wegen naar Gistel te rijden. Want ik moet van't vrouwke redelijk vroeg thuis zijn.

PS. De foto's zien er zeer belovend uit, ik was nog aan het twijfelen of ik niet naar Ingelmunster zou gaan maar het forum en foto's hebben mij zeker overtuigd om naar Gistel te komen. Ik zou zeggen, gasten van Ingelmunster kom ook naar Gistel ! :wink:
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi, :bounce: :bounce: :bounce:
vandaag de beentjes eens goed getest in Ingelmunster en morgen kom ik zeker af naar Gistel voor de 75 km. Hopelijk krijg ik Brampie ook mee.

Gistel tot morgen

greetz
Wes :bounce: :bounce: :bounce:
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

ook ik had redelijk goeie benen in Ingelmunster dus morgen de 75 ??? :oops: :^o :^o
ansbiker
Mountainbiker

Post by ansbiker »

Amai, wat een keuze dit weekend: gistel, oudenaarde, brakel, ingelmunster. Na veel twijfelen toch voor gistel gekozen. Als ik alle commentaren mag geloven hebben jullie al direct een mooi parcours uit de grond gestampt =D> =D> =D> en dat moeten we dus onmiddellijk uittesten, want het parcours blijft altijd de essentie van de TT. Bouwerke Ed en Gino komen ook mee.
frawiwi
Mountainbiker

Re: vraagje

Post by frawiwi »

Computermanneke wrote:Ik zou deze mtb ook graag rijden en ben van Ichtegem. Nu vraag ik mij af waar de 55 Km juist in Ichtegem komt ? Ik zou dan eventueel de route kunnen volgen om naar Gistel te rijden, dan hoef ik niet verloren langs de grote wegen naar Gistel te rijden. Want ik moet van't vrouwke redelijk vroeg thuis zijn.

PS. De foto's zien er zeer belovend uit, ik was nog aan het twijfelen of ik niet naar Ingelmunster zou gaan maar het forum en foto's hebben mij zeker overtuigd om naar Gistel te komen. Ik zou zeggen, gasten van Ingelmunster kom ook naar Gistel ! :wink:
ik ga je voorbij de bevoorrading sturen, want daar wordt gecontroleerd op de bandjes, ... rij gewoon naar de wijk de vijvers, daar een klein smal stukje tijl en nele pad volgen, door de bosjes
dan kom je op het parcours let wel op een boer in Gistel ( einde van de tocht ) doet pas om 8 u zijn prikkeldraad open, daarnet helpen nieuwe prikkeldraad bij hem zetten
k hoop da k je goed op pad gezet heb
grtjs en tot morgen
Post Reply