Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

hey allemaal,
ben vanaf gisteren ingeschreven, maar hoe zit het juist met de categorieën?
H(eren) D(ames) HU...? en dan de leeftijd? want er staan er zo veel van 24 en 40... en maar 1ne van 18.. :lol:
ik snap het niet zo goed.

Het zal mijn eerste keer zijn dus ik zou ook graag wat uitleg hebben over het wisselen van lopen en mountainbiken.

grtz
Kevin
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

bonie+kevin wrote:hey allemaal,
ben vanaf gisteren ingeschreven, maar hoe zit het juist met de categorieën?
H(eren) D(ames) HU...? en dan de leeftijd? want er staan er zo veel van 24 en 40... en maar 1ne van 18.. :lol:
ik snap het niet zo goed.

Het zal mijn eerste keer zijn dus ik zou ook graag wat uitleg hebben over het wisselen van lopen en mountainbiken.

grtz
Kevin
Hey Kevin, tja maat de "eerste keer" is altijd speciaal hé :lol: Veel raad kan ik je niet geven hoor, heb nie zoveel ervaring :wink: kom gewoon eens zien op de groepstrainingen, daar heeft iedereen goeie raad en die is nie duur! Voor de rest moet je jezelf nix aantrekken van de anderen, het is een wedstrijd tegen jezelf! Eerste keer telt maar 1 ding: finishen en genieten!!! Suck6! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: (=7 op een rij...)
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

en dan de leeftijd? want er staan er zo veel van 24 en 40... en maar 1ne van 18..
Gasten van 18 hebben doorgaans nog veel te veel interesse in 'andere' zaken... 40-ers hebben dat al wel gezien :wink: :wink:

ff serieus : in duursporten zie je altijd 'oudere' atleten omdat explosiviteit daar niet meer nodig is, maar wel uithouding en volharding.. en daar zijn wij, ouwe sokken, toch doorgaans iets harder in voor ons zelf... Midlife en zo he :wink:
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

jaja heel speciaal. ik heb ook wel die "andere" interesses maar bij mij telt de sport toch ook serieus door!
ik hoop alleen maar dat ik zal finishen. dat is mijn doel. ook omdat ik nog zo jong ben... en misschien daardoor ook te zacht :oops:

volgens mij zijn er dan 2 dingen die tellen: genieten (1) en finishen (2)

ik ga zeker eens naar zo een training komen. ze staan al op mijn agenda.

Kevin
tudors
Mountainbiker

groeptrainingen

Post by tudors »

Hallo,

zijn er al data gekend voor die groepstrainingen..... Tis maar om eens ne keer nt alleen in de bos te staan ploeteren :)

greets
Griet
Mountainbiker

Re: groeptrainingen

Post by Griet »

tudors wrote:Hallo,

zijn er al data gekend voor die groepstrainingen..... Tis maar om eens ne keer nt alleen in de bos te staan ploeteren :)

greets
t Zijn volgende data's:

11 oktober > 25 oktober > 8 november > 22 november > 6 december

Je kan meer info vinden ivm vertrekuren e.d. op de site onder homepagina en dan onderaan pagina groepstrainingen aanklikken :wink:
http://www.winterduathlonkasterlee.be/
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

P wrote:Ha een Topic over de Hell , NICE !!
Voor diegene die twijfelen , gewoon doen !!
Zalige wedstrijd, gewoon puur kracht en uithouding.
Het zal dit jaar mijn vijfde deelname worden, na een 12de stekkie op 8u07 hoop ik dit jaar binnen de top 10 te eindigen.

Relaas over mijn voorbereiding schrijf ik in mijn blog, gewoon puur zoals het is , wie zin heeft t'check it out :wink:
www.triatleet.be

GRTZ
Peter
hey peter,

waart gij niet mee met 3-coach op epic weekend?

grtz
P
Mountainbiker

Post by P »

superschoep wrote:
P wrote:Ha een Topic over de Hell , NICE !!
Voor diegene die twijfelen , gewoon doen !!
Zalige wedstrijd, gewoon puur kracht en uithouding.
Het zal dit jaar mijn vijfde deelname worden, na een 12de stekkie op 8u07 hoop ik dit jaar binnen de top 10 te eindigen.

Relaas over mijn voorbereiding schrijf ik in mijn blog, gewoon puur zoals het is , wie zin heeft t'check it out :wink:
www.triatleet.be

GRTZ
Peter
hey peter,

waart gij niet mee met 3-coach op epic weekend?

grtz
Inderdaad ik was er dit jaar weer bij, jij waarschijnlijk ook...
Ik zie bij u profiel dat je een PX iets hebt.
Beestig weekend trouwens !
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

hehe inderdaad, ik was "de kleinsten van den hoop". Dat was inderdaad een ferm weekendje, ik heb m'n plaatsje voor volgend jaar al gereserveerd :lol: :lol: . ik speel met de gedachte om me ook te wagen aan de winterduatlon in kasterlee, maar het is serieus dilemma, t'is immers gene kak! ik denk dak in november eens zal langskomen voor een groepstraining om zodoende het parcours eens te verkennen en kennis te maken met andere deelnemers. Veel succes alvast in de voorbereidingen!

grtz,

Andy Schouppe
P
Mountainbiker

Post by P »

superschoep wrote:hehe inderdaad, ik was "de kleinsten van den hoop". Dat was inderdaad een ferm weekendje, ik heb m'n plaatsje voor volgend jaar al gereserveerd :lol: :lol: . ik speel met de gedachte om me ook te wagen aan de winterduatlon in kasterlee, maar het is serieus dilemma, t'is immers gene kak! ik denk dak in november eens zal langskomen voor een groepstraining om zodoende het parcours eens te verkennen en kennis te maken met andere deelnemers. Veel succes alvast in de voorbereidingen!

grtz,

Andy Schouppe
Is inderdaad platte kak , maar gij ook niet hé... Het epic weekend was niet van het minste ! Doe maar mee , in oktober starten de groepstrainingen dus ideaal om er eens van te proeven...
Post Reply