Voor 2004 zijn er volgens mij enkel de witte versies.
koopje(s)
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
...En de Thomson Elite zadelpen van 130 euro die je normaal krijgt als je 1040 euro betaald zit er ook nie bij.
Ze staan wel in hun gamma nu, ik weet niet of ze die vroeger ook verdeelde :D. Ik heb wel eensterk vermoeden ddat het aantal beschikbare thomson elite zadelpennen sterkt afhankelijk zal zijn van het aantal beschikbare frames
Maar blijft weliswaar een mooie prijs voor dit superframe.
Ze staan wel in hun gamma nu, ik weet niet of ze die vroeger ook verdeelde :D. Ik heb wel eensterk vermoeden ddat het aantal beschikbare thomson elite zadelpennen sterkt afhankelijk zal zijn van het aantal beschikbare frames
Neenee, dat van die zadelpennen klopt helemaal nietQube wrote:...En de Thomson Elite zadelpen van 130 euro die je normaal krijgt als je 1040 euro betaald zit er ook nie bij.
Je hebt gelijk, volgens de Marzocchi site gun metal grey gloss, aan de foto's te zien kan dat overeenkomen... Blijft natuurlijk de vraag waarom ie er 2004 stickers heeft opgeplakt...
Iedereen bedankt voor de raad, ik heb de verkoper via ebay een aantal (prangende) vragen gesteld, maar ik verwacht eerlijk gezegd geen antwoord
Het zal dus voor een ander keertje zijn...
Iedereen bedankt voor de raad, ik heb de verkoper via ebay een aantal (prangende) vragen gesteld, maar ik verwacht eerlijk gezegd geen antwoord
Die mens heeft dus nog geantwoord, hij was volgens mij wel te goeder trouw. Zijn uitleg kwam er eigenlijk op neer dat hij zijn bike ook zo maar gekregen had van poison, en dat die modellen daar standaard wel mee konden worden uitgerust...
Alleen was ik te laat om zelfs nog maar te zien voor hoeveel het vorkje nu is gaan vliegen...
Maargoed, back on topic: ECHTE koopjes!
Alleen was ik te laat om zelfs nog maar te zien voor hoeveel het vorkje nu is gaan vliegen...
Maargoed, back on topic: ECHTE koopjes!