La bataille des ardennes 10/08/08 Gomzé
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sjappie
- Mountainbiker
Net terug thuis gekomen. Deze morgen aan de start regende het een beetje achteraf hebben wij het gelukkig de hele tijd droog gehouden. (de zon kwam er zelfs soms effe door). De 45km gedaan die echt wel de moeite waren. Zeer goede organisatie, maw een echte aanrader waar ze mij volgend jaar weer zullen zien!!

We waren gestart voor de 80 maar aan de eerste bevoorrading hadden we al twee binnenbanden verspeeld (we waren met zes). Dan maar gekozen voor de 56 en nog geen 20 minuten later hadden we alle binnenbanden opgebruikt. Soms kunt ge toch ongelooflijk pech hebben. We zijn langs de baan moeten binnenrijden want één van ons reed met een snee van -+ 15 cm in zijne buitenband en hield alles bijeen door een kapotte binnenband rond zijn velg en buitenband te draaien. Het heeft het gelukkig gehouden.
Enorm knappe streek daar. We komen volgend jaar zeker terug en dan zeggen we aan onze vliegeniers dat ze wat trager moeten dalen op deze ondergrond.
mvg Cuby
Enorm knappe streek daar. We komen volgend jaar zeker terug en dan zeggen we aan onze vliegeniers dat ze wat trager moeten dalen op deze ondergrond.
mvg Cuby
-
tola2000
- Mountainbiker
La bataille des ardennes 10/08/08 Gomzé
Heeft er iemand het parcours op GPS?
Tnx,
Tom
Tnx,
Tom
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Re: La bataille des ardennes 10/08/08 Gomzé
Post by Fons Moors »
Neen maar wel op filmtola2000 wrote:Heeft er iemand het parcours op GPS?
Tnx,
Tom
MTB Batailles des Ardennes_GOMZE-ANDOUMONT
Filmke deel 1 staat op het net.

- Robert Brand
- Mountainbiker
Post by Robert Brand »
Filip Lauwers van www.filipsport.com heeft de 80km op GPS opgenomen volgens mij. Ik heb met hem gereden vandaag.
Nog geen uitslagen op de site
Nog geen uitslagen op de site
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Het was nat maar goed te doen, echte baggerstukken waren er niet in. Op de korte afstand was Pascal Hossay de snelste, de tweede is mij ontgaan, maar Tom Geeraerts was 3e ( ploegmaat ) Ikzelf 8e.
Deze tocht is echt een beauty en moet zeker op elke bikers erelijst staan!
Deze tocht is echt een beauty en moet zeker op elke bikers erelijst staan!