Heuvellandcross Flanders-cup 23/08/08
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
totale afstand?
Wat is de totale afstand van de wedstrijd aub?
of m.a.w; hoeveel rondes zijn er aub?
dank voor uw antwoord.
Karel
of m.a.w; hoeveel rondes zijn er aub?
dank voor uw antwoord.
Karel
Vanaf donderdagmorgen zal het parcours berijdbaar zijn om te verkennen.
Te rijden afstand is afhankelijk van de categorie waarin je start, voor de reeks elite, beloften en master1 zal dit net zoals vorig jaar startronde + 10 ronden zijn, dit is ongeveer een 47km.
Te rijden afstand is afhankelijk van de categorie waarin je start, voor de reeks elite, beloften en master1 zal dit net zoals vorig jaar startronde + 10 ronden zijn, dit is ongeveer een 47km.
Last edited by den dirk on Tue 19 Aug 2008 20:26, edited 1 time in total.
- RACING ANIMAL
- Mountainbiker
- Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3
Post by RACING ANIMAL »
ik start zaterdag niet maar ik kom wel supporteren!!!
Ga misschien vrijdag eens op gemakske eens komen verkennen.
Mijn rugske is wa aan de zak dus seizoen gedaan. Zit meer bij de kiné dan bij mijn vrouw....
Alé doe junder beste zaterdag....
greetz
Joris
Mijn rugske is wa aan de zak dus seizoen gedaan. Zit meer bij de kiné dan bij mijn vrouw....
greetz
Joris
-
Gibi Biker
- Mountainbiker
Post by Gibi Biker »
Wat is de ondergrond van het parcours? Wat is het % bos/weide/onverharde-/verharde weg? Kan het parcours de aangekondigde regen van de volgende dagen verwerken of staan er vele plassen op het parcours?
As ma een knappe kine dan is da nie ergRACING ANIMAL wrote:ik start zaterdag niet maar ik kom wel supporteren!!!
greetz
Joris