Geen TT, maar inderdaad wel de moeite. Ik heb hem intussen 4 maal op mijn "palmares" staan, en dit is bijna 50 km zonder recup - gelukkig zit die recup er in de volgende 60 km wél in (op het Hoëgne-verhaal na dan). Maar dit is dan ook marathon-wedstrijd-parcours, en net zoals de RDHF is dit iets anders dan een toertocht waar iedereen aan zijn trekken moet komenA d r i wrote:De eerste lus van het WK-parkoers van Verviers die ik vandaag mocht genieten mocht er anders ook wel zijn.. netto 49Km en 1475 hoogtemeters :wink:
20/07/2008 Stavelot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dat Kempens volk is schoonfamilie, en we gaan er 1 vd weekends een weekendje naartoe, en khad graag de GPS track gehad, heeft iemand die?lowie wrote:Dan volgde een eindeloos lange afdaling - gaan met die banaan - tot in Ennal. We zoefden voorbij een terrasje (tip : leuk herbergje, uitgebaat door Kempens volk - neen, geen percent) en dan begon weer een echt mtb-festijn : bospaden, rivierdoorsteek, draagpassage op rotsig wandelpad, lange superklim naar bevoorrading 3 nabij Logbiermé.