20/07/2008 Stavelot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

A d r i wrote:De eerste lus van het WK-parkoers van Verviers die ik vandaag mocht genieten mocht er anders ook wel zijn.. netto 49Km en 1475 hoogtemeters :wink:
Geen TT, maar inderdaad wel de moeite. Ik heb hem intussen 4 maal op mijn "palmares" staan, en dit is bijna 50 km zonder recup - gelukkig zit die recup er in de volgende 60 km wél in (op het Hoëgne-verhaal na dan). Maar dit is dan ook marathon-wedstrijd-parcours, en net zoals de RDHF is dit iets anders dan een toertocht waar iedereen aan zijn trekken moet komen
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Je hebt natuurlijk gelijk maar Stavelot is moeilijk een TT voor iedereen te noemen. Het is 1 van de zwaardere non-chrono's kwa parkoers zonder meer.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

lowie wrote:Dan volgde een eindeloos lange afdaling - gaan met die banaan - tot in Ennal. We zoefden voorbij een terrasje (tip : leuk herbergje, uitgebaat door Kempens volk - neen, geen percent) en dan begon weer een echt mtb-festijn : bospaden, rivierdoorsteek, draagpassage op rotsig wandelpad, lange superklim naar bevoorrading 3 nabij Logbiermé.
Dat Kempens volk is schoonfamilie, en we gaan er 1 vd weekends een weekendje naartoe, en khad graag de GPS track gehad, heeft iemand die?
Post Reply