22/06/08 WAANRODE - KORTENAKEN (FOTO's beschikbaar!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Mario C
Mountainbiker

Post by Mario C »

G-Stoel wrote:Zomerbanden ? XCR dry ?
of zij er toch modderstroken ?
Heb straks gaan afpijlen met xcr at, maar dry is ook zeker goed te doen, misschien de hele steile hellingen op de 64 zal effe spannen
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

heeft er iemand het juiste adres straatnaam waar het voetbalveld ligt
is makkelijk voor de gps
Delphy01
Mountainbiker

Post by Delphy01 »

We kijken er naar uit om deze toer een keer te rijden. De MTB Berkentrappers uit Herk-de-Stad zullen vertegenwoordigd zijn. Spijtig genoeg nog niet met onze nieuwe outfits.. but you'll know who we are :lol:
Hopelijk blijft het nog even droog.. :-?
Mario C
Mountainbiker

Post by Mario C »

blazer wrote:heeft er iemand het juiste adres straatnaam waar het voetbalveld ligt
is makkelijk voor de gps
Adres :

Steenbergstraat
Waanrode (Kortenaken)

Link voor Google Maps :
http://maps.google.be/maps?f=q&hl=nl&ge ... iwloc=addr

Allen daarheen :bounce: :bounce:
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Mario C, juist uw stuk eens gaan afrijden.
Nu weet ik waarom u een week hoogtestage naar de Mont ventoux gedaan hebt. :lol:
Messerschmitt
Mountainbiker

Post by Messerschmitt »

Vorig jaar deze toertocht gaan rijden met de bende: dit was één van de betere Vlaamse TT's die we ooit gereden hebben (en zwaardere als je de 64 km rijdt) !!!

Gezien de goede weersvoorspellingen voor morgen zullen we zeker terug van de partij zijn ! :bounce:
Mario C
Mountainbiker

Post by Mario C »

Serge R wrote:Mario C, juist uw stuk eens gaan afrijden.
Nu weet ik waarom u een week hoogtestage naar de Mont ventoux gedaan hebt. :lol:
Vooral de après 's avonds aan de Ventoux was heel goed :drunk: :drunk:

Hopelijk hebben we morgen wel beter weer dan wij in de Provence gehad hebben
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

zeer mooie en snelle tocht!! goede organisatie. had gekozen voor de 64 maar vlak na de eerste bevoorrading men zadel kapot. #-o bij de bevoorrading hebben ze mij goed geholpen. dank daarvoor =D> men zadel met gele tape vastgeplakt maar dat was vlug uitgerokken... met alle gevolge vandien. heb daarna maar de 24km gevolgd.
Heb wel spijt dat ik deze TT niet heb kunnen uitrijden :(

onze pa nog over kop gegaan. recht in de enige plas op het parcour...
aan de afspuitstand wisten ze niet wat ze moesten afspuiten. :lol:

bij mijn aankomst aan de afspuitstand gingen er ineens maar 2 sprieten meer :-?

voor de rest niets op aan te merken!
IK 33,86km AVS 24,7
PA 45.03 km AVS 21,7

Tot volgend jaar!!!
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:lol: heb er de 44 km opzitten; Mooie streek, echt een vlamparkours, soms kort omhoog en dan lange stukken omlaag waar je goed snelheid kon maken, wel 2 maal een serieus vettig stukje gehad ergens in een bosje. Ik vond de omgeving ook héél mooi, alleen het stuk van de extra lus voor de 44 km vond ik iets minder. Eerst vlammen vals plat naar beneden langs de autostrade en dan langs de andere kant van de A2 vals plat omhoog. Het laatste stuk was een mooie afsluiter. Met nog enkele kuitenbijters. Alle gevaarplaatsen en splitsingen waren zéér goed aangegeven,ben nergens verkeerd gereden maar soms moest je toch eens goed kijken waar de gele pijl stond. Besluit: een goed georganiseerde mooie zondagsvoormiddag-toertocht.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Lekker tochtje gebold en alles eerste klas verzorgd. =D> =D>

Onderweg twee bikers van JARTAZI die mooi achter mij bleven tot ze vrije doorgang hadden waarvoor mijn dank.

Maar eens op de baan beginnen ze te drinken (ik ook) en een van die twee vuilerikken gooit dan zijn afval de kant in =D> #-o :evil: en dan effekes zien of er iemand iets gezien heeft. Toch wel

Tis dank zij zo'n proper mannen da we elk jaar minder en minder mooie wegen krijgen en meer en meer op de bloso route moeten rijden.
Post Reply